שירותי חוקר פרטי – מתי ואיך לפנות לאיש המקצוע?

0
516
כל האמת בפרצוף: היתרונות של החוקר הפרטי

המשטרה לא תמיד יכולה לתת לכם עזרה בחקירות. בוודאי כאשר מדובר על תחומים פרטיים שלא קשורים לתחום השיפוט של המשטרה והמשטרה קובעת כי אין עניין לציבור בחקירה. ולכן, בסיטואציות מסוימות הבחירה לפנות לעזרתו של חוקר פרטי עם הצוות המקצועי של משרד החקירות אגוז פלוס, היא החלטה שיכולה לשרת את האינטרסים שלכם ושל האנשים הקרובים אליכם, בצורה הטובה ביותר ועדיין לשמור על חקירה דיסקרטית.

מה תפקידו של חוקר פרטי?

חוקר פרטי בקריות הוא איש מקצוע מומחה בעל רישיון של משרד המשפטים והכשרה מתאימה לעסוק בחקירה. ראשית לכל, מדובר על אדם שיודע כיצד לעשות שימוש בכלי חקירה מסוגים שונים ומסוגל להציע לכם פתרונות חקירה המתאימים למצב שבו אתם נמצאים. כמו כן, החוקר הפרטי יכול לייצר תיק חקירה שאיתו אתם יכולים לפנות לגורמים רלוונטיים כמו בית המשפט או המשטרה.

האם אפשר להתחיל בחקירה כלכלית לאנשים פרטיים?

באופן עקרוני אפשר להתחיל חקירה כמעט על כל נושא. וכן, אם יש צורך לבצע חקירה כלכלית לאנשים פרטיים, לחוקר הפרטי יש מספיק כלים כדי להשיג בשבילכם את המידע. הן על ידי פעולת איתור חשבון בנק לפי תעודת זהות והן על ידי פעולות חקירה דיסקרטיות ומורכבות יותר המבוססות על גישה למאגרי מידע או ניצול של היכרות אישית של החוקר עם גורמים שונים בתחום הכלכלי. כך או כך, חקירה כזו חייבת להיות חקירה אחראית ומסודרת, כדי שהיא תעמוד במבחן רשויות החוק בסופו של יום.

איך אתם שומרים על הזכויות שלכם?

כאשר אתם מנסים לבצע איתור בעלי נכסים ולדאוג לכך שהצדק יצא לאור, אתם בעצם רוצים לוודא שאתם שומרים על הזכויות שלכם בסיטואציה שבה התחושה היא שהזכויות נפגעו. יחד עם זאת, צריך לשים לב לפעילות של החוקר הפרטי ולוודא שהוא עומד בכל דרישות החוק מבחינת תנאי העבודה. שכן אחרת אם החקירה תתברר בתור חקירה עם כשלים, אתם לא תצליחו לקבל את מבוקשכם ותמצאו את עצמכם בסיטואציה מאוד לא נעימה אל מול בית המשפט ואל מול האנשים שאיתם אתם מתמודדים על הבעיה.

אנחנו, אנשי הצוות המקצועיים של חברת אגוז פלוס, נלווה אתכם שלב אחרי שלב ונציע לכם את הליכי החקירה המיומנים והאמינים ביותר, כדי למצוא פתרון לכל צורך ולשמור על הזכויות שלכם. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם צוות החברה ניתן להתקשר לטלפון 0505577111.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here