בניית קישורים ואסטרטגיה מנצחת לגוגל

0
2011
בניית קישורים ואסטרטגיה מנצחת לגוגל

בניית קישורים משרתת, כאחת ממטרותיה העיקריות, את קידום האתר שלך באינטרנט.

מטרה חשובה שיש לכל מי שעוסק בקידום אתר ושיווק באינטרנט ברמה חובבנית ומקצועית ורוצה לקדם את האתר שלו לראש הרשימה של גוגל היא לגרום לאנשים להתעניין באתר שלו וכתוצאה מכך ליצור קישורים אל האתר. הרעיון הוא לגרום לדפים שונים באתר לצבור כוח ודרך כך להעצים את כוחו של האתר ולאפשר לו לטפס במעלה הדירוג.

באופן טבעי, פעולות המעודדות יצירת קישורים יביאו יותר ויותר תנועה לאתר.

אם נתבונן על שתי הפעולות החשובות ביותר המלוות את קידום האתר, שהין כתיבת מאמרים בעלי תוכן מעניין ויצירת קישורים לאתר, נוכל לראות שמבחינת התקדמות האתר במנועי החיפוש, ובייחוד גוגל, יצירת קישורים חשובה יותר מכתיבת תכנים מעניינים.

ברמה הפרקטית, יצירת קישורים לאתר שלך צריכה לעניין אותך מאוד, יותר מהרבה פעולות אחרות שאתה עושה, זו ממש הפעילות המרכזית לעלייה בדירוג של גוגל, בהבאת תנועה לאתר ואיתו לקוחות. ועם זה אני מסייג, יצירת תוכן מעניין ואפילו מרתק היא חלק מתהליך הקידום שאין לוותר עליו לאורך כל חיי האתר.

בניית קישורים נכונה צריכה להתחיל מהגדרת מטרה עיקרית ואסטרטגיה לקידום האתר

תכנית אסטרטגית לבניית קישורים שתביא תנועה לאתר שלך תזדקק לעמוד שאליו תגיע התנועה מהקישורים שתיצור. הבחירה שלך תושפע ממשתנים רבים. לדוגמה, אם רק הקמת את האתרף, חוסר הוותק שלו יכול להשפיע משמעותי על הבאת התנועה אליו, מכיוון שאף אחד לא יודע על קיומו.

במקרה כגון זה יכול להיות מועיל לכתוב מאמר מעניין בעל ערך מוסף גבוה לקהל היעד, שאותו תשים במקום בולט יותר ושיאפשר לו לקבל יותר תנועה ולהזרים חלק ממנה לאתר שלך.

מקום כזה יכול להיות אתר שישמח לקבל מאמר ארוך ומפורט הנותן ערך מוסף לגולשים ושהינו מתחום הנושק לשלך אך לא מתחרה בו, זה יכול להיות גם אתר מאמרים בולט, גם אם אתרי מאמרים, ותופעה זו בולטת בארצנו הקטנטונת, משרתים בעיקר מקדמי אתרים. מקום כזה יכול להיות גם מאמר בעיתונות הכתובה בגרסתה האינטרנטית, למשל Ynet או NRG.

כן, ההרגשה יכולה להיות לא ממש נעימה, אתה כותב תוכן ומקבל חלק זעיר מהתנועה שאותו תוכן מביא. אבל, הרבה יותר טוב מכלום וכחלק מפיתוח אסטרטגי עלינו להכשיר את הקרקע, להניח יסודות יציבים ואז אפשר להתקדם הרבה יותר מהר.

חשוב לזכור כי התהליך הזה הינו תהליך שמעודד בנייה נכונה ושבמהלכו מתחילים להיאסף קישורים אל האתר שלך. בהתייחסות לאתרי מאמרים ניתן לומר כי במאמר אחד ניתן לשים בדרך כלל 3 קישורים לאתרים שאתה בוחר, וקישור אחד או שניים בחתימה, כלומר יש ממש אפשרות להעביר תנועה לאתר שלך.

חשיבות גבוהה היא להפנות את התנועה למאמר באמת מעניין שלך, מאמר בעל ערף מוסף שייתן הרבה ידע ללקוחות שלך, כדי שלא תבזבז את הטראפיק שיצרת בעבודה רבה כל כך.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here