חברות הובלות דירות ומשרדים

0
1617
חברות הובלות דירות ומשרדים

הובלות מעברי דירות הפכו בעת האחרונה לתופעה שכיחה כשחברות הובלה מתחרות ביניהן על כיסם של הלקוחות. מגוון המחירים הוא גדול ולכן הרבה פעמים תהיה זאת טעות לבצע הזמנה של הובלת דירה מהחברה הראשונה שמצאנו.

חברת הובלות רצינית ואמינה וכמו כן בעלי מקצוע מומחים ומומלצים בתחום, בדרך כלל תציע מחיר הוגן אולם בכל מקרה מומלץ לפני ביצוע ההזמנה לבצע סקר שוק מעמיק. מעבר דירה תמיד כרוך בהוצאות מרובות מעבר לתשלום עבור ההובלה. קנייה של מוצרים ואביזרים לדירה החדשה, תיקוני חשמל, סידורים, התקנות והרשימה ארוכה.

דרכים לצמצום ההוצאות במעבר דירה

חברת הובלות עם מוניטין בדרך כלל מספקת ארגזים ושרותי אריזה ופרוק אמינים ומאוד יעילים. כמובן אם יש את האפשרות הכלכלית שרותי האריזה חוסכים לנו הרבה מאוד זמן ומאמץ. אולם ניתן בהחלט לחסוך את תוספת התשלום לחברה בעבור שירותים אלה ולבצע את האריזה לבד.

ארגזי קרטון ניתן להשיג בחנויות מזון, במפעלים, בחנויות לציוד משרדי (שם הם בדרך כלל נקיים), באזורי תעשיה ועוד. הדרך היעילה ביותר היא לגשת לבעלי העסקים מבעוד מועד ולבקש שיניחו בצד כמה קרטונים לאחר פירוקם ואתם כבר תאספו אותם. הקפידו לדעת מתי מפרקים את הסחורה על מנת להגיע מיד עם הפירוק.

הקפידו שארגזי הקרטון שאספתם יהיו נקיים וחזקים דים בעיקר בתחתית על מנת שלא ייפול מהם ציוד. חשוב להצטייד בסרט הדבקה מספיק חזק ועבה (אותו וכלו לרכוש בכל חנות לכלי בית) על מנת שתוכלו לאטום את הארגזים לאחר האריזה.

מתי לעבור דירה?

חברת הובלות רצינית נותנת שירותים למספר רב של לקוחות ולכן מומלץ להזמין את ההובלה מספיק זמן מראש בעיקר אם מדובר בתקופת הקיץ. הקיץ היא התקופה החמה של הובלות דירות, הרבה יותר מאשר בחורף. לכן תקופת הקיץ היא גם הרבה יותר יקרה. בחורף הרבה יותר קל להתמקח על המחיר.

הובלות מתבצעות בדרך כלל בתחילת השבוע או לקראת שבת לכן מומלץ להזמין הובלות לקראת אמצע השבוע על מנת להגדיל את הסיכוי להורדת המחיר. שימו לב לשעת המעבר, חברת הובלות עשויה לדרוש יותר כסף עבור זמן ממושך של עמידה בפקקים. עדיף להזמין את ההובלה לשעות ריקות כמה שניתן מבחינת עומס בכבישים. הובלות מקצועיות, אמינות ובטוחות רק אצל החברות הגדולות והמוכרות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here