בכל ארגון או חברה מודעים היטב לחשיבות של שמירה על קשר טוב וקרוב עם הלקוחות, אלה שבזכותם לחברה יש זכות קיום. הם אלה שעושים שימוש בשירותים או המוצרים של החברה, נשארים נאמנים, ממשיכים לרכוש ולצרוך והם אלה שבזכותם החברה קיימת, מרוויחה ומשגשגת. כיום יש מודעות גבוהה לכך שיש חשיבות לשמירה על קשר, לידיעה איך להתייחס ללקוחות וכמובן לדעת שהם שם ולדאוג מדי פעם לשלוח להם הודעות, להתקשר או לשמור על קשר בכל דרך אחרת שעשויה להתאים לנסיבות. בעזרת מערכות crm מותאמות אישית זה קל ונוח וגם הרבה יותר אינטואיטיבי. אין כמעט עסק או חברה שלא עושים שימוש במערכות אלה כיום.
מה זה בעצם crm?
מדובר בראשי התיבות של הביטוי המוכר Customer Relationship Management, שפירושו ניהול קשרי לקוחות. כאמור – כיום ידוע וברור מעל לכל ספק שיש מה לנהל וכל בעל עסק או חברה ימצא את הדרך הנכונה לעשות את זה. בעזרת מערכות crm מותאמות אישית אפשר להחליט איך קשרי הלקוחות מנוהלים, באיזו דרך או פלטפורמה ובאיזו תדירות מבוצעות פעולות לשימור הלקוחות או ליצירת כל סוג אחר של קשר איתם. בדרך זו הלקוחות יודעים שהם לא חד פעמיים ושהם חשובים ומוערכים עבור החברה שאת המוצרים או השירותים שלה הם צורכים ועושים בהם שימוש. זה מה שיגרום להם להמשיך ולקנות או להזמין.
החשיבות של תחזוקת מערכת קשרי לקוחות
בעידן האינטרנט והדיגיטל אין שום סיבה או תירוץ שלא להיות בקשר טוב ואפילו הדוק עם לקוחות החברה או העסק ויתרה מכך – שום חברה או עסק לא יכולים להרשות לעצמם שלא לשמור על קשר עם הלקוחות שלהם. באמצעות מערכת crm שהם יתאימו לצרכים והמטרות שלהם יהיה נוח לעקוב אחרי פעולות שמבצעים עבור הלקוחות ואיתם והלקוחות יידעו שהפעילות שלהם לטובת העסק לא נעלמת מהעיניים של המנהלים או המייסדים.
המערכת של ZebraCRM היא מערכת אינטרנטית נוחה שמאפשרת לבצע מגוון רחב של פעילויות מעקב אחרי קשרים ושימור לקוחות ויכולה להתאים לכל חברה, ארגון או עסק.