נחשדת בתקיפה? אסור לוותר בשום אופן על ייצוג משפטי

0
818
נחשדת בתקיפה? אסור לוותר בשום אופן על ייצוג משפטי
קרדיט: Pixabay

כל הפעלת כוח פיזית נגד אדם אחר מוגדרת כתקיפה והיא כוללת מכלול רחב של התנהגויות. ככל שמדובר בדחיפה או מכה קלה, הדבר עשוי להסתיים ללא כתב אישום או בעונשים קלים. עם זאת, ככל שמדובר בתקיפה שגרמה לחבלה גופנית נראית לעין, עושה החוק הישראלי הבחנה ברורה ובנסיבות המתאימות אנו עשויים לעמוד בפני עונשי מאסר בפועל. לכן, חשוב שנפנה בהקדם האפשרי לסיוע משפטי ונקבל ייצוג ראוי שיאפשר לנו להתגונן אל מול האישומים.

מחקרים מראים כי רוב בני האדם סולדים מאלימות גלויה וימנעו ככל הניתן מעימות פיזי. על אף עובדה זו, עבירות תקיפה הן נפוצות ולא אחת קורה שבעידנא דריתחא, עשויים עימותים קשים לגרור תקיפה פיזית. חוק העונשין התשל"ז-1977, מבדיל בין שני סוגי תקיפה: תקיפה סתם לעומת תקיפה הגורמת חבלה של ממש. בעוד שהעונש המקסימלי על תקיפה סתם היא עד שנתיים מאסר, על תקיפה שגרמה חבלה של ממש אנו עשויים לקבל עד שלוש שנות מאסר בפועל. עו"ד נדב גרינולד ייצג בתיקי תקיפה ובתיקי אלימות רבים ובעל ניסיון רב שנים בייצוג חשודים בפלילים.

בקיאות משפטית מעמיקה בתיקי תקיפה

ההבדל בין נסיבות העבירה נמדד במבחן התוצאה. ככל שקיימת פגיעה פיזית נראית לעין, אנו צפויים להתמודד עם אישומים חמורים. בשלב הראשוני ביותר, יבחן עו"ד גרינולד את חומר הראיות וינסה להציג טיעונים נגד סעיף האישום החמור. ראשית, יהיה עלינו לבסס כי לא הייתה כוונה פלילית במעשה הנדרשת כדי לבסס אשמה בתקיפה ובמקביל, נבחן האם אכן מדובר בחבלה של ממש. יש מקרים בהם ההגדרה "חבלה של ממש" עשויה לנוע על התחום האפור וחשוב שכבר בשלב הראשוני ביותר, נציג טיעונים נגד סעיף האישום.

במקרים רבים, עשוי בית המשפט להטיל תנאים מגבילים על החשוד או הנאשם בתקיפה כמו מעצר בית, מעצר אדם או לעתים אפילו מעצר בבית מעצר. כחלק מקבלת ייעוץ משפטי פלילי, יפעל עו"ד גרינולד מול בית המשפט כדי לאפשר לך לנהל את התיק הפלילי שלך בתנאים ראויים ותוך שמירה על זכויותיך.

אין שום סיבה לעבור את זה לבד

כשזה מגיע לייצוג עורך דין סמים, הונאה ועבירות רבות אחרות, דורשות סיוע מהיר. עם זאת, בעבירות תקיפה הסבירות לביסוס מסוכנות ולהארכת מעצר גבוהה במיוחד וההשלכות עשויות להיות קשות. לכן, אם נעצרת בחשד לתקיפה, חשוב לפעול במהירות ולקבל ייעוץ. כדי לפנות לעו"ד נדב גרינולד עוד היום ולקבל את התמיכה הנדרשת לך, יש להתקשר למספר 077-9969352.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here