פרקטים – איך מתחזקים אותם?

0
1967
פרקטים – איך מתחזקים אותם?

כשאתם מחליטים להתקין פרקטים בבית, אתם ודאי לוקחים בחשבון, שבניגוד לרכישות של מוצרים אחרים, מדובר בפריט שתצטרכו לנקות ולתחזק בכדי שישמור על המראה ההתחלתי שלו ולא ייפגע מפגעי הזמן והלכלוך. מכיוון שקיימים סוגים רבים ומגוונים של פרקטים במבצע, כל אחד מהם דורש תחזוקה והתייחסות מעט אחרת ומאוד חשוב שתהיו מודעים לדרך בה תצטרכו לתחזק את אותו הפרקט בכדי לשמור על המראה שלו ועל עמידותו לאורך זמן.

פרקטים – דברים שחשוב לדעת על התחזוקה

דבר ראשון שחשוב לדעת על תחזוקת פרקטים, הוא שמים הן האויב הגדול של כל סוגי הפרקטים , ללא יוצא מן הכלל ולכן יש לעשות הכול בכדי להימנע מלהרטיבם. זה כמובן לא אומר שרצוי להימנע מלנקות אותם לחלוטין, מומלץ לנקות את הפרקטים על בסיס יומיומי ולעשות זאת באמצעות טאטוא ושימוש בכלי ניקוי אשר מיועדים באופן ספציפי לניקוי פרקטים כמו: מגב מיוחד וחומר ניקוי מיוחד המיועד לכך.

לרכישת פרקט עמיד במים התקשרו 03-629-4051.

חשוב לשים לב שיש הבדלים בתחזוקה בין פרקט למינציה לפרקט העשוי מעץ, הפרקט מהעץ הוא הרבה יותר רגיש ולכן יש להקפיד על הניקיון והתחזוקה שלו כל תקופה קצרה. מומלץ כבר במעמד הקנייה לוודא איך מומלץ לתחזק את אותם פרקטים בכדי להגן עליהם בצורה המקסימאלית ולשמר את יופיים ועמידותם לאורך זמן רב.

תחזוקת פרקטים – ממה חשוב להיזהר

תחזוקת פרקטים היא לא רק מה שצריך לעשות בשביל לשמור עליהם, אלא גם ממה יש להימנע בכדי לא לפגוע בהם. פרקט בעיקר כזה העשוי מעץ הוא מאוד רגיש וישנם מספר דברים שחשוב להימנע מהם בכדי לשמור עליו לאורך זמן (למרות שישנם סוגים של פרקטים הזקוקים בכל מקרה לחידוש כל תקופה). למשל, תזוזת רהיטים או שחיקה של נעליים הדורכות על הפרקט יכולות להזיק לו ולפגוע בו בצורה משמעותית. בנוסף, במידה ומדובר בפרקטים המותקנים במשרד או בחדר עבודה, חשוב להיזהר עם כל העניין של הכיסאות המשרדיים המסתובבים (בעיקר עבור אנשים אשר אוהבים לטייל ברחבי החדר עם הכיסאות הללו) ולהתקין להם גלגלים מיוחדים אשר לא מזיקים לפרקט.

פרקט עץ מחיר המשתלם ביותר תוכלו למצוא בחנות שטיחי ש.ט.ר

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here