הדרכה בגובה – חיוני בתעשיות רבות

0
183
קרדיט Canva

מטרת קורס עבודה בגובה היא ללמד כיצד לעבוד בבטחה בגובה. הקורס גם ילמד אותם כיצד להשתמש בציוד המתאים לעבודתם. לומדים על הסכנות שעלולות להתרחש בעבודה בגובה, וכן באילו אמצעי זהירות יש לנקוט בעבודה בגובה.

הדרכה בגובה הוא מונח המשמש להכשרת כוח אדם שיעבוד בגובה. ההדרכה עשויה לכלול הדרכה על שימוש במערכות וציוד בטיחות וטכניקות לעבודה בטוחה בגובה.

קורס הדרכה בגובה – למי הוא מתאים?

קורס הכשרה בגובה הינו קורס למי שאינו רגיל לעבוד בגובה. הוא מכסה את העקרונות של שיטות עבודה בטוחות ואת המיומנויות הנדרשות לעבודה בטוחה בגובה. מטרת קורס זה היא לצמצם תאונות ופציעות על ידי מתן ידע מעמיק על העקרונות של שיטות עבודה בטוחות וכישורים הנדרשים לעבודה בטוחה בגובה.

קורס מהסוג הזה נועד להקנות את הידע והמיומנויות הנדרשות לעבודה בגובה בשלל סיטואציות. זוהי דרישה לכל העובדים הנמצאים בסיכון ליפול מגובה של יותר מ-3 מטרים. על מנת להשלים את ההכשרה, עליך להיות מעל גיל 18. אתה גם צריך להיות בכושר רפואי ובלי היסטוריה קודמת של בעיות רפואיות שעלולות למנוע עבודה בטוחה.

היבטים חשובים נוספים בנושא

הדרכה בגובה עוזרת לאנשים להיות בטוחים מנפילות ממקומות גבוהים. הכשרה בגובה משמשת בתעשיות כמו בנייה, ייצור ותעשיות אחרות שבהם עובדים עלולים להיות חשופים לנפילות מגובה. אימון בגובה יכול להתבצע מגובה של עד 50 מטר.

יתרונות:

– משפר בטיחות

– מספק מיומנויות חדשות לעובדים

– משפר את הפרודוקטיביות

– משפר את הביטחון של העובד בעבודה בגובה

חסרונות:

– עולה יותר מאשר סוגים אחרים של תוכניות אימון

– דורש ציוד בטיחות שעלול להיות יקר לרכישה או תחזוקה

– ייתכן שלא יהיה אפשרי עבור כל סוגי העבודות

אימון בגובה הוא סוג של אימון שמתבצע בגובה. הוא משמש בתעשייה עבור עבודות רבות ושונות הדורשות מהעובדים לבצע עבודה בגובה רב. בכל אופן, כל עוד מדובר על עבודה בגובה, נרצה להמליץ לכל אחד מכם לפנות אל חברת שחר הנדסה לבטיחות וזאת כדי לקבל ממנה ייעוץ והכוונה אשר יהיו נחוצים לכם.

תוכלו לישון בראש שקט לחלוטין כאשר תדעו כי חברת שחר הנדסה לבטיחות כוללת מדריכים אשר מחזיקים בניסיון עתיר שנים בתחום הבטיחות. המענה של החברה יאפשר לכם לדעת כי העובדים שלכם יהיו בסביבת עבודה בטוחה הרבה יותר. אז קחו את ההזדמנות הזו בשתי ידיים וצרו קשר כבר בזמן הקרוב! התועלת לארגון שלכם תהיה פשוט עצומה!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here