חוששים שזייפו את החתימה שלכם?

0
65
טענת זיוף חתימה על הסכם
קרדיט: קנבה

טענת זיוף חתימה על הסכם

אין זה נעים לגלות מסמך שכנראה החתימה בו זויפה. מדובר בטלטלה לא קטנה אך חשוב לדעת שאם היא התגלתה מוקדם ככל האפשר – חשוב לפעול מהר, לפנות אל גופים מקצועיים ומשפטיים וכך לעצור את כדור השלג אשר בגינו אדם מסוים בחר לזייף חתימה, כנראה כדי לגנוב זהות של מישהו אחר וליהנות מכספים או רכוש לא לו. מי שמעלה טענת זיוף חתימה על הסכם צריך לפנות למשטרה לצורך הגשת תלונה, מומלץ שיקבל ייעוץ משפטי מעורך דין שעוסק בתביעות הונאה וכדאי מאד שיפנה אל גרפולוג משפטי על מנת שיהיה הגורם שיוכל לנתח את החתימה ואכן לאשר שהיא מזויפת.

החשיבות של טענת זיוף חתימה על הסכם והתמודדות נכונה איתה

יש לא מעט השלכות והן תהיינה חמורות מאד במידה ואכן יהיה מדובר בחתימה שזויפה. מדובר בגניבת זהות לכל דבר ועניין ובניסיון להשיג רכוש, כספים או הטבות שונות שלא מגיעות לאדם שזייף את החתימה. טענת זיוף חתימה על הסכם צריכה להיבדק לעומק גם כדי להגיש תלונה על עבירה שבוצעה וגם כדי להחזיר אחורה את הגלגל במידה ואכן כספים או רכוש הועברו לידיו של מזייף החתימה. אין ספק שמדובר בעניין לא פשוט להתמודדות אך כאשר יודעים מה צריך או כדאי לעשות ואילו גופים צריך לערב – יהיה זה קל יותר להתמודד.

הצורך בפעולה מהירה

כאמור, חשוב מאד שלא לבזבז זמן ובמידה ויש חשד שהחתימה זויפה על ידי אדם אחר, ללא קשר אם מדובר באדם שמכירים או באדם זר – חשוב לפעול מהר ולפנות אל הגופים שיטפלו בעניין וישהו את הבקשה או ההסכם החתומים על לסיום הבירור של עניין החתימה. טענת זיוף חתימה על הסכם היא עבירה על החוק ואכן בלא מעט מקרים תלונה כזאת תגיע עד לפתחו של בית המשפט שיתבקש גם הוא להוכיח מעל לכל ספק שאכן מדובר בחתימה מזויפת.

חושדים שזייפו את החתימה שלכם? פנו אל בר עמית, גרפולוג משפטי מנוסה ומקצועי המוסמך לכתוב חוות דעת מקצועית לבית המשפט בנושא זה. צלצלו 052-396-7511

גרפולוג מפורסם

מי שמחפש שירות מקצועי, כזה שלאחריו הוא יוכל לקבל החלטות משמעותיות ומהותיות שקשורות להמשך החיים שלו לבטח יחפש איש מקצוע שהרבה אנשים מכירים, התנסו בשירות שלו וממליצים עליו בכל פה. כך הדבר גם כאשר מחפשים גרפולוג מפורסם, שהרבה אנשים יודעים שהוא מומלץ, שהשירות שלו מקצועי ומעולה ושהוא מדויק באבחון שהוא מבצע לכתב היד של הלקוחות שמגיעים אליו. הפנייה אליו לא תהיה בשל כך שהוא מפורסם אלא בשל העובדה שהוא מומלץ, מוכר בזכות שירות מצוין וכזה שאם כבר ממילא מחפשים את השירות שהוא מציע – הרי שיהיה עדיף לפנות אליו ולחוות באופן אישי את האבחון והניתוח המעמיקים שהוא מסוגל לתת.

הסיבה שבגינה אנשים יחפשו שירות של גרפולוג מפורסם

גרפולוגיה היא מדע מופלא ויש ביכולתה לגלות לאדם כישורים או יכולות שהוא כלל לא ידע שקיימים בו. בשל כך כאשר אדם זה או אחר מגיע לפרשת דרכים בחייו הוא ינסה למצוא כל מידע על עצמו שיוכל לסייע לו בהתלבטות ובקבלת ההחלטות החשובות. גרפולוג מפורסם, כלומר כזה שנחשב למוכר, מומלץ ובעל ותק וניסיון רבים בתחום יוכל להבטיח שאכן האבחון יהיה מדויק, מעמיק וכזה שאפשר יהיה להתבסס עליו. ניסיון ארוך שנים יבטיח שהגרפולוג יכיר דרכים וטכניקות שונות שבאמצעותן הוא יוכל לבצע את הניתוח הדרוש וכך למצוא את כל מה שמסתתר בפנימיותו של אותו אדם שפנה אליו.

מתי מחפשים שירות של גרפולוג?

גרפולוג מפורסם שעוסק בתחום זה במשך הרבה שנים יוכל לנתח את כתב היד של הלקוחות שלו, לבחון לעומק כיתוב או חתימה ולאמת שהם אותנטיים ולא מזויפים ויוכל גם להציע חוות דעת מומחה לבית המשפט בנושאים אלה. כאשר אנשים נמצאים בהתלבטות או בצומת דרכים משמעותית בחיים שלהם הם ייפנו לגרפולוג שינתח את כתב היד שלהם ועל סמך הניתוח יבינו מה מפריע להם ובאיזו דרך יהיה עבורם הכי נכון לפנות.

מחפשים גרפולוג? פנו אל בר עמית, גרפולוג מנוסה ומקצועי בעל ידע ו-וותק של מעל 20 שנה באבחונים וניתוחי כתב יד. חייגו בהקדם 052-396-7511

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here