אירוע אינטימי בבית עם שף

0
144
26

רבים אוהבים לחגוג את האירועים החשובים בחייהם בבית. לאחרונה, רבים בוחרים לתחתן, לחגוג בר ובת מצווה ולקיים ברית מילה בבית שלהם או בבית ההורים. בבית גדול ומרווח, שמעוצב יפה, אין ספק שזה אפילו יותר כיף ונעים לקיים אירוע בחצר הבית מאשר במקום זר. ובכן, כאשר מקיימים אירוע בבית, יש מספר דברים שצריך לשים לב אליהם, כמו הזמנת אנשי צוות כמו צלם, תקליטן ותאורן, ההכנה ועיצוב של הבית כך שיהיה מזמין לאירוע וכמובן הדבר החשוב ביותר- אוכל. כאשר האירוע הוא קטן, רבים נוהגים להזמין שף עד הבית. השף נותן תחושה של אוכל טוב של מסעדה רק בבית. מנות שמוגשות לפי הסדר ובזמן, עם צלחות נעים וכמובן שירות קפדני וטוב. שירת הסירים, של שף ירון חן, מספקת את שרות שף עד הבית, ומבטיחה לכם אירוע בלתי נשכח בבית.

יתרונות של שף עד הבית

רבים תוהים לעצמם מדוע לקיים אירועים כה משמעותיים, במתכונת מאוד מצומצמת ועוד בבית. ובכן, חשוב להבין, שהעובדה שהאירוע מתקיים בבית, אינו מוזיל אותו והופך אותו לפשוט יותר. אירועים יכולים להיות מאוד חגיגיים ומאוד מרגשים, גם אם הם כוללים 40 איש ולא 400, וגם אם הם מתקיימים בבית ולא בחצר אירועים. בנוסף, כשבוחרים להביא לאירוע כזה שף עד הבית, הוא מיד הופך להרבה יותר יוקרתי וחגיגי. שף על הבית מציע תפריטים שונים, על פי הטעם האישי שלכם ושל האורחים שלכם, וכולם מיוחדים, מחומרי גלם איכותיים וכמובן טעימים. אצלנו, בשירת הסירים, תוכלו למצוא תפריטים לדוגמא כמו ארוחת טעימות גורמה, ארוחת בשרים חגיגית, ארוחה גלילית ועוד.

מי אנחנו שירת הסירים

שירת הסירים בניצחונו של שף ירון חן, מציעה שירות של שף עד הבית. השף ירון חן החל את הקריירה שלו לפני כעשרים שנים, וזאת בתור טבח במסעדה רגילה בתל אביב עם היותו סטודנט. שם, התאהב במטבח, והלך ללמוד בישול בצורה מקצועית, הלך ללמוד מהטובים בתחום ואף עבד בתור שף של מסעדת יוקרה ביפו. בשנת 2014, הוא החליט להגשים חלום ולפתוח את שירת הסירים, והכל השאר היסטוריה. מחכים לכם האירוע הבא!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here