לא רק בטלוויזיה: חקירות פרטיות נפוצות הרבה יותר ממה שחשבתם

0
827
לא רק בטלוויזיה: חקירות פרטיות נפוצות הרבה יותר ממה שחשבתם
קרדיט: freepik

חבים נוטים לחשוב שהשכרת שירותים של חוקר פרטי אינם נפוצים ומדובר במקרים נדירים. ובכן מדובר בטעות מוחלטת. בעידן של ימינו השכרת שירותים של משרד חקירות פרטי הינם נפוצים מאוד ונפרסים עבור תחומים רבים ומגוונים. בכתבה הבאה נדון בהרחבה על השכרת שירותים של חוקר פרטי עבור גילוי בגידות, והשכרת שירותים עבור חקירות כלכליות, וכיצד לעיתים שני תחומים אלו קשורים זה בזה.

קואנטין חקירות בע"מ, הינו משרד מקצועי ומנוסה של חקירות פרטיות מכל התחומים. יחד נדון בכתבה הבאה בהרחבה על חקירות בתחום הגירושין והבגידות וחקירות בתחום הכלכלי.

חוקר פרטי עבור גילוי בגידות בזוגיות וסכסוכי גירושין- חוקר פרטי בגידות אחראי על גילוי האמת בכל הנוגע לחקר בגידות רומנטיות בין בני זוג. על החוקר הפרטי לספק מידע והוכחות ממשיות וזאת מבלי להפר את החוק במדינת ישראל בכל הנוגע לפרטיות האדם, כך למעשה נדרש החוקר לספק הוכחות ממשיות מבלי להיכנס למרחב הפרטי של בן הזוג (ביתו הפרטי של בן הזוג למשל). חקירות מסוג זה מתרחשות רבות בעת סכסוך גירושין בין בני הזוג, או כאשר ישנו חשש עבור אחד מבני הזוג לכך כי הצד השני אינו נאמן לו.   

חקירות כלכליות- חקירות כלכליות הינן חקירות שמטרתם לגלות אחר נכסים וכספים של הלקוח, לחפש אחר כספים שנעלמו וחיפוש אחר חייבי כספים. בנוסף חקירות פרטיות בתחום הכלכלי כוללים גילויי גניבות והלבנת כספים המתרחשים במקומות עבודה, חברות, וארגונים.

לעיתים חקירות כלכליות וחקירות הקשורות בבגידות וסכסוכי גירושין מצטלבות יחד- כך למשל חוקרים פרטיים מגלים כי ישנם מקרים בהם אחד מבני הזוג מסתיר חשבונות בנקים וכספים מפני בן הזוג השנים. נתונים והוכחות מסוג זה משמעותיות מאוד עבור זוג אשר נמצא בהליך גירושין מבחינה משפטית, וכן יש בהסתרה כלכלית מסוג זה בעלת יכולת משמעותית מאוד בבית המשפט לשנות לחלוטין את ראות תמונת המצב בין בני הזוג ופסיקת בית המשפט.

מחפשים חוקר פרטי מקצועי ומנוסה?

אם הנכם מתגוררים באזור הצפון ומחפשים אחר חוקר פרטי בצפון מומלץ, רצוי כי תכירו את משרד קואנטין חקירות בע"מ. משרדנו מספק שירות מקצועי, דיסקרטי, מנוסה ומיומן למען חקר וגילוי האמת.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here