לדרוש את מה שמגיע בנכס שלכם

0
251
קרדיט pixabay

אחד הדברים החשובים ביותר בכניסה לדירה חדשה זה למעשה בדיקה של הבית שהכל תקין ושהבית אכן ראוי למגורים. כמו כן ישנם מצבים בהם הבית לא תקין למגורים וכן ישנם כל מיני פגמים בבית שמגלים אותם באיחור, על מנת להתמודד עם הפגמים האלו בצורה טובה וחוקית יש לפנות לעורך דין אשר יגיש תביעת קבלן על ליקויי בניה ודרך זה תוכלו למעשה לתבוע את הקבלן שלכם בגין הפגמים השונים. כמו כן ישנם מקרים בהם הקבלן לא יהיה מעוניין לתקן את הליקויים ויתחמק מהם, או שמא יתקן באיכות נמוכה ויעשה לנו המון כאבי ראש בנושא ועל כן אנו נצטרך עורך דין מיומן ואיכותי אשר יגיש בקשת תביעה לבית המשפט. לשם כך תוכלו לפנות לעורך הדין אלי שמעוני אשר הינו עורך דין המתמחה בענייני: משפט אזרחי-מסחרי, תאגידים, קניין רוחני, דיני מחשבים ואינטרנט, ליטיגציה ועוד. כמו כן עו"ד שמעוני הינו בעל תואר ראשון במשפטים ותואר שני במנהל עסקים, בנוסף לכך השתתף בקורסים וכן גם בסמינרים בארה"ב במגוון נושאים ורכש ידע מקיף ורחב אשר עוזר לו כיום להיות אחד מעורכי הדין התותחים ביותר שיש. עו"ד אלי שמעוני ייצג אתכם תוך מסירות, אמינות וכן ליווי צמוד מתחילת ההליך ועד סופו.

להשקיע בצורה חכמה

אחד הדברים החשובים ביותר בהשקעה במטבעות דיגיטליים זה למעשה עורך דין קריפטו אשר הוא יתדרך אתכם כיצד עליכם לנהוג בנוגע להעברת כספים וכן להתנהלות שוטפת עם מטבעות הקריפטו. כמו כן אחת הדרכים לעשות כן היא באמצעות קרן נידור אשר דרכן תוכלו להשקיע כמעט בכל מוצר ודרכה אפשר למעשה לנהל את מטבעות הקריפטו. בנוסף לכך ידוע שכיום בישראל הבנקים לא עובדים עם מטבעות אלו והדבר הפך מסובך למשקיעי הקריפטו למשוך את כספם בצורה חוקית.

איש מקצוע מיומן לעניינים משפטיים

בשביל לתבוע קבלן על ליקויי בנייה, או שמה להתייעץ בנוגע למשיכת מטבעות קריפטו, ואף עניינים אשר קשורים לחברות וכו', יש לפנות לעורך הדין אלי שמעוני אשר הינו עורך דין מוסמך בכל הנוגע ל: משפט אזרחי-מסחרי, קניין רוחני, דיני אינטרנט ומחשבים, תאגידים ועוד. עו"ד שמעוני הינו משמש כליטיגטור, וכן הינו בעל תואר ראשון במשפטים ותואר שני במנהל עסקים. בנוסף לכך עו"ד אלי שמעוני יעניק עבור לקוחותיו את השירות הטוב ביותר והמקצועי ביותר תוך עבודה ללא פשרות. לפרטים נוספים צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 03-5507155 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here