מה עושים כשהסתיים הליך פלילי נגדי אך עדיין יש רישום במאגר הפלילי

0
197
קרדיט https://b-malka.co.il

זוכיתי מאישום ביצוע עבירה פלילית

ברכות! טענת שאתה חף מפשע ואכן בית המשפט הסכים איתך או שהמשטרה סגרה את התיק כי החקירה שלהם לא הביאה ראיות שאתה אשם בביצוע אותה עבירה בה הואשמת. אמנם, ישנם מקרים בהם החקירה לא העלתה ראיות נגדך אבל זה עדיין לא הביא לסגירת תיק במשטרה למרות זאת. במקרים מצערים שכאלו כדאי לפנות לגורמים הרלוונטיים כדי להביא לסגירת התיק ובכך למנוע את הופעת השם שלך כאדם שמואשם בביצוע עבירה כלשהי. לשם כך ניתן לפנות לסיוע של עורך דין פלילי המתמחה בדברים מסוג זה, בהנחה שעדיין לא הצטיידתם באחד כזה עד עכשיו.

איך אני יודע באילו עבירות אני בכלל מואשם

כאשר המדינה רוצה להאשים אדם בביצוע עבירה פלילית כלשהי היא נדרשת להגיש מסמך משפטי שנקרא כתב אישום, זאת במסגרת ההליך הפלילי במדינת ישראל. לפי דיני סדר הדין הפלילי זהו נדבך קריטי במהלך ההליך, שכן הוא מפרט את ההאשמות נגד אותו אדם וכן מפרט את הראיות שמובאות נגדו. במקרה שהואשמתם בביצוע עבירה כדאי מאוד לשים לב לכל מילה ומילה המופיעה בכתב האישום נגדכם. יכול להיות שהראיות שמופיעות שם אינן מדויקות ותוכלו להפריך אותן, יכול להיות גם שפרט אחר שמופיע לא נכון וזה מה שיפיל את כתב האישום נגדכם. היעזרות בעורך דין פלילי מקצועי ומנוסה יעזור לכם מאוד לבחון את כתב האישום לעומק כדי לוודא את זה.

מה הוא רישום במאגר הפלילי ולמה הוא קיים

כולנו עושים לפעמים טעויות, כולל משטרת ישראל ובתי המשפט. תיק במשטרה נגד אדם כלשהו יכול להיסגר מכמה סיבות- חוסר אשמה, חוסר ראיות או חוסר עניין לציבור. אבל במקרה שהתיק לא נסגר ואותו אדם הורשע בביצוע אותה עבירה, השם שלו יכול להופיע במאגר הרישום הפלילי כאדם שעבר על החוק וביצע עבירה שהחברה בישראל רואה את אותו מעשה כפסול. זה נועד לכך שבעתיד נדע אם אותו אדם מהווה סיכון כלשהו, למשל פדופיל כנראה לא יוכל לעבוד עם ילדים בעתיד. משרד עורכי דין מנשה – רון הוא משרד מוביל המתמחה בייצוג לקוחות במגוון רחב של עבירות פליליות, בכל שלבי ההליך הפלילי. המשרד מנוהל על ידי עורכי הדין רונן מנשה וקובי רון, יוצאי פרקליטות המדינה ומשרדים מובילים. עורכי הדין במשרד בעלי ידע וניסיון רב שנים וישמחו לסייע לכם ולתת שירות משפטי איכותי ברמה הגבוהה ביותר. ליצירת קשר צלצלו 03-9158500

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here