עורך דין פשיטת רגל

0
77
קרדיט Canva

עורך דין פשיטת רגל משרת לקוחות אשר נקלעו למצב מורכב כזה. המצב נובע מהסתבכות כלכלית הגורמת לחובות גבוהים אותם אין אפשרות לשלם. מצב כזה מונע מהחייב התנהלות נורמטיבית ומקשה עליו רבות. לכן, עליו לנסות ולמצוא פתרונות אותם ניתן להשיג במסגרת החוק.  משרד עורכי דין – מאיה לביא עוסק בתחום וניתן לקבל אצלו מידע רלוונטי.

עורך דין פשיטת רגל – ייצוג וליווי מוקפד

עורך דין פשיטת רגל יכול לייצג לקוח במצב כזה וכדאי שהוא יהיה מעורב כבר בראשית התהליך. כך הוא יוכל לפקח מקרוב אחר התהליך ולתת ללקוחו עצות טובות שימנעו מחד, החמרת המצב ויסייעו, מאידך, למציאת סידור ופתרון. הצורך המיידי הוא להגן על הלקוח על ידי  הגשת בקשה מטעמו להכרזתו כפושט רגל. המטרה היא שיוגש נגדו צו כינוס נכסים במהירות אשר מעכב נגדו את הליכי הגבייה וההליכים המשפטיים. הצו אף מספק הגנה על נכסיו במסגרת ההוצאה לפועל, ולחילופין,  מונע הברחתם לחו"ל. הפעולה הבאה שניתן לעשות היא הגשת הצעת הסדר לנושים שלו. היא תתוכנן כך שהוא יוכל לעמוד בה. אם הם יסכימו לה הרי שייחסך לו כסף וזמן יקר. הרווח של הנושים הוא שהם ישיגו פשרה שתציל להם חלק מהכסף שחייבים להם. הסדר משביע רצון כזה ימנע פנייה לבית משפט.

סידורים ופתרונות אפשריים

קיימים מגוון דרכי פעולה. כך להקטנת חוב על ידי הסדרי תשלומים נוחים או לביטולו לגמרי. הדיונים מתנהלים בחסות בית המשפט וכוללים הגשת תביעות, התנגדויות, הצגת דו"חות מומחים ומסמכים אחרים וכדומה. אין ספק כי יש חשיבות למעורבות עורך דין המתמצא בהליך.  בהיעדר הסכם קיימות לחייב סכנות כמו עיקולים, צווי עיכוב יציאה מהארץ ועוד.

משרד ידוע

משרד עורכי דין – מאיה לביא מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. השירות מקיף וכולל ייעוץ, ניהול מו"מ ליווי על פי הצורך, מחירים נוחים, ועוד. מנהלת אותו עורכת דין בעלת ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים בין היתר, מעיסוק בתחום כשכירה במערכת הבנקאית, ממתן שירות איכותי ללקוחות רבים לאורך שנים ועוד. היא תשמח לשרת אחרים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here