פילאטיס מכשירים

0
32
פילאטיס
קרדיט:קנבה

ציוד פילאטיס מכשירים באשדוד כולל מגוון מכשירים מיוחדים שנועדו לשפר ולגוון את אימוני הפילאטיס. השיטה, שפותחה על ידי ג'וזף פילאטיס, שמה דגש על כוח הליבה, גמישות ומיזוג הגוף הכללי.

מכשירי הפילאטיס השונים מספקים התנגדות, תמיכה וסיוע כדי להקל על תנועות מבוקרות ולקדם חיבור גוף-נפש.

רפורמר:

הרפורמר לפילאטיס הוא אחד מציוד הציוד האייקוני ביותר. הוא מורכב מכרכרה הזזה המחוברת לקפיצים, המספקת התנגדות הניתנת להתאמה בהתאם לרמת הכושר של האדם.

הרפורמר מאפשר מגוון רחב של תרגילים המכוונים לקבוצות שרירים שונות, מקדמים כוח, גמישות ויציבות.

קדילאק (שולחן טרפז):

הקאדילק כולל מבנה דמוי מיטה עם חיבורים שונים, כגון מוטות, רצועות וקפיצים. הוא מציע פלטפורמה מגוונת לתרגילים המתמקדים במתיחות, חיזוק וניידות. הקאדילק מועילה במיוחד לאנשים המחפשים אימון גוף מלא עם דגש על גמישות עמוד השדרה.

כיסא Wunda:

כיסא Wunda הוא מכשיר קומפקטי אך רב עוצמה של ציוד פילאטיס. הוא מורכב ממבנה מרופד דמוי קופסה עם קפיצים ורצועות מתכווננים. הכיסא הוא רב-תכליתי, ומאפשר מגוון תרגילים בישיבה ובעמידה למיקוד הליבה, הרגליים ופלג הגוף העליון.

לסיכום, פילאטיס מכשירים באשדוד מציע מגוון רחב של ציוד מותאם, ושיעורי פילאטיס מורכבים לפי גילאים שונים בהתאמה אישית.

סטודיו מקצועי

סטודיו לפילאטיס מכשירים הוא מתקן כושר מיוחד המתמקד בהצעת שיעורים ואימונים תוך שימוש במכשירי פילאטיס. בניגוד לפילאטיס מסורתי המבוסס על מחצלות, הכולל בעיקר תרגילים המבוצעים על הרצפה, פילאטיס מכשירים משלב מכשירים מיוחדים שונים שתוכננו על ידי ג'וזף פילאטיס כדי לשפר את חווית האימון הכוללת.

אולפנים אלו מצוידים במגוון מכשירים, כל אחד משרת מטרה ייחודית בקידום כוח, גמישות ומודעות לגוף.

בסטודיו לפילאטיס מכשירים, אתה יכול לצפות למצוא ציוד כמו הרפורמר, קאדילק (המכונה גם שולחן הטרפז), כיסא וונדה, חבית וכיסא יציבות. כל מכשיר מספק אתגר אחר, מכוון לקבוצות שרירים ספציפיות ומאפשר מגוון מגוון של תרגילים.

תכונות עיקריות של סטודיו לפילאטיס מכשירים:

הדרכה אישית:

סטודיו לפילאטיס מכשירים מציעים בדרך כלל שיעורים בקבוצות קטנות או מפגשים אחד על אחד.

זה מאפשר הדרכה מותאמת אישית יותר, ומבטיח שהמשתתפים יקבלו הדרכה מותאמת לצרכיהם האישיים ולרמת הכושר שלהם.

מגוון ציוד:

הסטודיו מצויד במגוון מכשירים לפילאטיס כדי לספק אימון מעוגל ומקיף. מגוון זה מסייע בהתמודדות עם מטרות כושר שונות והתאמה לרמות שונות של ניסיון.

לסיכום, אם אתם מחפשים סטודיו פילאטיס שצבר ניסיון רב בתחום ובעל לקוחות מרוצים, מתאים לכל הגילאים ומציע ליווי אישי ומקצועי הגעתם לכתובת הנכונה! פנו אל M.Y.Pilates במספר 052-4774000 ותתחילו להנות ממגוון שיעורי הפילאטיס שאנו מציעים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here