קורס עיצוב גבות בצפון – איפה ללמוד?

0
166
קורס עיצוב גבות בצפון

הפנים הן הדבר הראשון שנראה אצל אדם שנפגוש כך שיש למראה הפנים ולאסתטיקה שלהן השפעה רבה על הרושם הראשוני שניצור. גבות מהוות מסגרת לפנים. לא תמיד אנו מודעים לחשיבותן עד שהן מתחילות להתדלדל, או להיפך, כאשר הגבות עבות מדי. מראה גבות שיש בו נוכחות מצד אחד, אך הוא מאוזן ולא בולט מדי מצד שני חשוב לאסתטיקה ולמראה הפנים ולכן לעיצוב גבות ישנו ביקוש רב, הן בקרב נשים והן בקרב גברים. במסגרת קורס עיצוב גבות בצפון תקבלו מגוון כלים לעיצוב גבות בעלות מראה טבעי ולא כאלה נראות מלאכותיות וזאת בשיטות שונות, החל משרטוט ועד מריטה בצורה מאוזנת וטובה.

למי מתאים קורס עיצוב גבות בצפון?

קורס עיצוב גבות בצפון ובכלל מתאים למי שכבר עוסק בתחום הביוטי רוצה להרחיב את תחומי ההתמחות שלו וגם את קהל הלקוחות. עם זאת, הקורס הרמת גבות והעיסוק בעיצוב גבות מתאים גם למי שעדיין לא התנסה בתחום מחפש לעשות צעדים ראשונים בעולם היופי. לצד קורס עיצוב גבות בצפון או לפי אזור מגוריכם ניתן ללמוד גם עיצוב והרמת ריסים או איפור ובהדרגה להתמקצע בנושאים נוספים ומיומנויות שונות בתוך עולם האיפור והביוטי. עם זאת, יש היום מודעות רבה לנושא הגבות והמראה שלהן כך שניתן גם להתמקד בתחום זה ולהפוך להיות מומחה בעל שם בנושא ספציפי זה.

מה כולל הקורס?

קורס עיצוב גבות כולל לימוד של מיומנויות ושיטות טיפול שונות הקשורות לעיצוב הגבות. כאמור, כדי שהגבות יהיו בעלות מראה מאוזן יתכן שיהיה צורך בטיפול שונה לחלוטין בין אדם אחד לאחר ואף שילוב בין טכניקות ופעולות שונות אצל אדם אחד. כך למשל יכולות להיות לאדם גבות עבות באזור הקרוב לגשר האף אך קצרות, כלומר לא מתמשכות עד לאזור הקרוב לרקות . במצב זה יתכן שיהיה צורך בשילוב בין טכניקות שונות: מריטה באזור בו הגבות עבות לצד הרמת גבות והדגשה באזור המרוחק יותר. לכן קורס עיצוב גבות בצפון מלמד טכניקות שונות. מעבר לכך ילמדו נושאים שאינם קשורים לעיצוב גבות אך חשובים לניהול עסק כמו שיווק וקשר עם לקוחות.

הלנייז הוא סטודיו המתמחה ביופי ואסתטיקה ונותן שירותים שונים ביניהם עיצוב גבות. מעבר לכך מועברים במקום קורסים מעשיים המקנים כלים ועצמאות כלכלית לתחילת עבדה מיד בסיום הקורס. בנוסף, בסיום הקורס, התלמידות מקבלות תעודה בינלאומית. מוזמנים ליצור קשר למספר טלפון: 073-7597979

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here