פרסום מודעות תכנון ובניה

0
341
קרדיט Canva

ההליכים השונים שבהם יש לנקוט כאשר רוצים להתחיל לבנות הם ביורוקרטיים בעיקר אולם הם חיוניים למהלך התקין והחוקי של כל מיזם בנייה. יש סיבות רבות שבגללן אי אפשר להתחיל פשוט לבנות בית אלא לעבור דרך ההליכים המקובלים באישור של ועדות תכנון ובניה והרשויות השונות, בעיקר בגלל שיקולי בטיחות ובנייה נאותה אבל גם כדי לוודא את המנהל התקין בכל רשות מקומית ובכל מקום שבו חיים בני אדם. פרסום מודעות תכנון ובניה נועד על מנת להודיע ברבים שעומדים לבנות במקום מסוים כדי ליידע את מי שעומד להיות מושפע מכך ולאפשר לו להגיש התנגדות. זה קורה משום שלכל מיזם בנייה יש השפעה לא רק על מי שחי בו אלא גם על הסביבה, הדיירים באזור ועל הרשות המקומית בכלל, ולכן כל מיזם כזה עובר דרך הבדיקה והפיקוח של כל הגופים הרלוונטיים. בחברת נענע פרסומי נדל"ן מודעים לכך שזה חיוני מאוד לעשות זאת נכון כדי להביא לידיעת הציבור כל מה שקשור בכך על מנת שיוכלו להיערך נכון לשינויים בסביבה.

כיצד מפרסמים זאת נכון?

לכל מודעת תכנון ובניה כזאת על תכנון מיזם בניה יש לעבור מבחינה משפטית כדי לוודא שכל הפרטים הנמסרים בו נכונים וחוקיים ואינם מטעים את הציבור. כמו כן, יש למסור פרטים מלאים על כל מיזם ועל השפעתו על הציבור וזה נכון ללקוחות פרטיים של מיזמי בנייה כמו גם ללקוחות מהמגזר הציבורי והעסקי. כל מיזם כזה מובא לידיעת התושבים ברשות המקומית כדי שיוכלו להחליט גם להשקיע בעצמם, כמובן, או לוותר על השקעה אם המיזם שעומד להיות מאושר אכן ימנע מהם את ההנאה מהנכס ולכן זה הפך להיות הליך חיוני כל כך בעיקר בתקופה שבה השקעות בנדל"ן הן כל כך נפוצות.

מנהל תקין הוא רק חלק מהסיפור

אילולא היו מכינים אותנו מראש ומספרים לנו על כך, היינו יודעים על שינויים שונים שנעשים בסביבתנו רק לאחר שהייתה מתחילה הבניה, החפירה, השינוי הגדול שאנחנו רואים ברחוב כשאנחנו מציצים מהחלון. לא תמיד ההקדמה הזאת מתקבלת באהדה אבל רוב האנשים שרואים זאת יודעים שזוהי דרכו של עולם, להתקדם. היוצא מהכלל הוא מיזמים שלא מועילים לסביבה ולאנשים שגרים שם ויש להם סיבות טובות מאוד להתנגד לכך ולנמק זאת בצורה הראויה. לכן, לחברת נענע פרסומי נדל"ן בע"מ חשוב לעשות זאת נכון בשם הלקוחות, למען המנהל התקין וכדי שלא יעצרו שום מיזם בעיצומו. צרו איתנו קשר > 03-9451155

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here