במה פינות ישיבה יכולות לעזור?

0
441
קרדיט: qbic.co.il

כוננית מגירות

כוננית מדפים היא אחד מהרהיטים היותר יעילים כיום בכל משרד בישראל, בית או חצר או כל חלל כזה או אחר. כוננית מגירות היא מוצר בעל שימוש כפול- היא מתאימה לאחסון של חפצים שונים וגם מהווה פריט עיצובי. ניתן לאחסן בה נעליים, בגדים, מסמכים וגם כלי עבודה. לכוננית תוכנה ורסטילית, וניתן לרכוש אותה במגוון של גדלים וממדים בהתאם לסוג המקום אליו היא מיועדת הן מבחינת גודלו והן מבחינת האופי שלו. בדיוק בגלל זה, היא מתאימה לשימושים מגוונים ויכולה להתאים לכל צורך. בנוסף, ניתן לבחור את החומר ממנה היא עשוה וגם לבחור את הצבע שלה. כך, ניתן לבחור את הכוננית בצורה המשלימה את העיצוב הכללי של המקום. למשל, לעיצוב חמים וביתי ניתן לשלב כוננית העשויה מחומר העץ בצעים כהים יחסית לצד רהיטים נוספים העשויים עץ. לחלופין, ניתן לבחור כוננית מתכת שחורה המיועדת למשרדים יוקרתיים. קלות ההרכבה שלה לצד מחירים נוחים הופכים אותה את לאחד הרהיטים הנמכרים והבולטים בחנויות בית ורהיטים.

בקיוביק דייזין תוכלו למצוא מתחם רחב עם רהיטים שונים ובמחירים משתלמים. במתחם תוכלו לקבל שירות בנושא ציוד משרדי ורהיטים מיד ראשונה ושנייה.

פינות ישיבה

עמידה ביעדים ובמשימות, פתרון בעיות ויציאה מהקופסא הם חלק מהיום יום של עובדים רבים בארץ. שעות העבודה בארץ הנן רבות ולעיתים מתארכות מעבר למצופה. עובדים זקוקים במהלך יום העבודה להפסקה ולזמן מנוחה, הן נפשי והן מנטלי על מנת להצליח לעבוד באופן יעל במהלך היום והשבוע.  בנוסף, מקום העבודה לרוב הוא גם מקום חברתי, בו קימת חשיבות לשיתוך פעולה בין עובדים בין אם לצורך העבודה וביצוע המשימות ובין אם לצורך תמיכה ולקיחת הנטל בקשיים שצצים. על מנת לאפשר זאת, מקומות עבודה רבים החלו לבנות פינות ישיבה. בפינות אלו ישנן ספות או ריהוט ישיבה אחר, השונה מכיסאות רגילים, לצד שולחנות קפה ועיצוב מרגיע. פינות הישיבה מאפשרות לקום מכיסא העבודה ולשבת במקום המוגדר כמקום מנוחה, חיבור ורגיעה.

קיוביק דיזיין בע"מ היא חברה בעלת מתחם רחב בו ניתן למצוא ריהוט משרדי, חדש ומשומש כאחד במחירים משתלמים. המתחם משתרע על שטח של 1600 מ"ר  ובו ניתן למצוא מגוון רחב של רהיטים.

 

 

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here