הטיפול בנושאים צבאיים משפטיים – חייב להיות מלווה בעו"ד מקצועי

0
679
הטיפול בנושאים צבאיים משפטיים – חייב להיות מלווה בעו
קרדיט: Freepik

הסתבכויות בתחום הפלילי במערכת הצבאית, הן על פי רוב הסתבכויות מאוד לא פשוטות ומורכבות, שמשפיעות על השירות הצבאי כולו, ולעיתים גם על הרישום הפלילי האזרחי שלכם. ובדיוק מהסיבה הזו, לא משנה מה הוא סוג האישום הפלילי שאתם עומדים מולו, אתם צריכים להשקיע את כל המשאבים שיש לכם על מנת לקבל את הליווי המקצועי של הצוות של משרד עורכי הדין אלון ארז.

שירות צבאי בעייתי – הוא קושי בהווה ובעתיד

הקשיים של השירות הצבאי, משפיעים על כל חייל וחיילת בצורה אחרת לגמרי. מחד, תקופה מרגשת מאוד שיכולה לבנות אתכם ברמה האישית לעתיד טוב יותר ומאידך, קושי גדול מאוד לשמור על כל החוקים בצבא ולנהל שירות תקין. במקרה ואתם מסתבכים במהלך השירות הצבאי ומוצאים את עצמכם מתמודדים עם כתב אישום פלילי מכל סיבה שהיא, הדבר החשוב ביותר שאתם צריכים לעשות הוא לפנות לעזרתו של עורך דין פלילי במרכז, שמכיר את ההתנהלות הצבאית ואת החוק הפלילי הצבאי.

בחירות שיכולות להשפיע על הנער ועל הבוגר

למן הרגע שבו אתם מגלים שמתנהלת נגדכם חקירה, צריך לפעול באקטיביות אבל גם ברצינות המרבית. הבחירות הקטנות שתבצעו לאורך הדרך, הן אלו שישפיעו על התהליך כולו ומושפעות מהמטרה הסופית שלכם. למשל, אם אתם מבינים שהדרך הטובה ביותר להציג את העדויות ולהילחם על חפותכם היא על ידי שחרור מהצבא, צריך לנהל את התהליך הזה, אל מול רשויות הצבא בצורה זהירה אבל גם מאוד ממוקדת מטרה.

התמודדות עם אירועים פליליים במהלך השירות הצבאי – מתחילה במעצר

השלב הראשון והקריטי להצלחתה של כל חקירה, הוא המעצר. מתוך הלחץ ומתוך החששות, אתם עלולים לחשוף מידע שישפע על תוצרי החקירה ויגרום לכם להסתבך עוד יותר ממה שאתם חושבים לעצמכם. מה שאומר שחשוב מאוד לפנות לעזרתו של עורך דין מעצרים עוד לפני שאתם מתייצבים בחדר החקירות. לחילופין, כשהמעצר הוא מאוד מפתיע, צריך לבצע את שיחת הטלפון הראשונה אל עורך הדין שאתם רוצים שילווה וייצג אתכם, במהירות האפשרית.

המיומנות המקצועית, והניסיון רב השנים של הצוות המקצועי של משרד עורכי הדין אלון ארז, הוא הכלי החשוב ביותר שעומד לרשות האנשים שמתמודדים עם הסתבכויות פליליות בדין הצבאי. אנו יודעים לבנות אסטרטגיה מתאימה ולתכנן בשבילכם את הדרך הנכונה להתמודד עם הקושי המשפטי. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם צוות החברה התקשרו למספר 0507368203.

 

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here