החזרי מס במשפחה

0
2270
החזרי מס במשפחה

כחלק מהחזרי המס השונים לעצמאיים ושכירים, החזרי מס בחו"ל החזרי מס שבח, החזרים לסטודנטים, חיילים משוחררים ועוד, ניתן לבדוק גם זכאות לגבי מקרים מיוחדים במשפחה, שכן גם אותם הממשלה עיגנה בחוקים מסוימים המקלים על אנשים שעונים על קטגוריות שונות.

תשלום מזונות

במידה ונולד לכם ילד מחוץ לנישואין או שהתגרשתם, ובמידה והמשמורת על הילדים לא חלה עליכם אלא על בני זוגכם, תוכלו לקבל בחזרה החזרי מס אותם תוכלו להגיש דרך רואה חשבון או חברות המתעסקות בהחזרי משפחה כאלו ואחרים.

משפחה חד הורית

כך גם לגבי משפחות חד הוריות שמלאכת הגידול נופלת אך ורק עליהן. אם אתם עונים על הקטגוריה הזו, תוכלו לחפש חברות שונות המתעסקות עם החזרי מס ולבדוק האם גם אתם זכאים להחזר מסוג זה. נספר לכם, שבכדי לקבל החזרי מס מסוג זה, תצטרכו לענות על הקריטריון הזה משנת 2005 ועד שנת 2010. ייתכן שגם אחרי כן, אבל תצטרכו לבדוק את זה מול המוסמכים לכך.

ירושה

במידה וקיבלתם ירושה מקרוב משפחה זה או אחר, ובמידה אם מדובר בבית או דירה שקיבלתם וכעת אתם מעוניינים למכור אותה, תוכלו למכור אותה ללא חשש של תשלומי מס שבח. שכן ברגע שקיבלתם דירה כזו ואם יש לכם עוד דירה הריי אתם עונים על קריטריונים על תשלומי מס, אך מכיוון שקיבלתם את הדירה בירושה, תוכלו לקבל החזרי מס על הכסף שתקבלו ממכירת הבית.

החזקת קרוב משפחה במוסד

אם השתתפתם בתשלום של אחזקתו של אדם במוסד זה או אחר, תוכלו ליהנות מהחזרי מס שונים על עבודתכם או תשלומים שונים אותם אתם מבצעים. גם פרטים נוספים לגבי סעיף זה תוכלו לקבל באתרים השונים האינטרנט או אצל כל רואה חשבון מוסמך.

ליקויי למידה

במידה וילדכם סובל מליקויי למידה, גם אם הקלים ביותר, תוכלו לקבל החזרי מס שונים על הוצאות נוספות שיש לכם ועל תרופות שתרכשו לו בכדי שיתרכז וכדומה. ישנם עוד סעיפים רבים וסוגים שונים של החזרי מס במשפחה ומחוצה לה, בחיים האישיים או הרפואיים. תוכלו למלא מחשבון החזרי מס או לדבר עם רואה חשבון מוסמך, חברות שמתמחות בזה ועוד, וכך לדעת בדיוק מה וכמה מגיע לכם בחזרה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here