החזרי מס לעצמאים

0
1974
החזרי מס לעצמאים

מס הכנסה שמוטל על כולנו, הוא דבר שכבר התרגלנו אליו ואנו משלמים אותו מדיי חודש, לא משנה אם אנחנו עצמאים או שכירים. העניין הוא, שלפעמים ואפילו פעמים רבות, אנו זכאים גם להחזרי מס בחזרה. עצמאים יכולים להגיש חשבוניות מס על הוצאות שונות בעסק ולקבל החזרים על המס ששילמו בסוף השנה או אחת לתקופה.

החזרים קלאסיים

כאשר אתם פותחים עסק חדש או וותיק, החזרי מס הם דבר שבשגרה ושניתן להתחשב בו. המדינה, מעצם ניסיונה להקל ולמנף פתיחת עסקים ועבודה במשק, מאפשרת החזרי מס שונים על הוצאות שונות ורבות אשר חלות עלינו ביום יום וגם באופן חודשי, שנתי או תקופתי.

מעוניינים לדווח על הצהרת הון? התקשרו 050-2858505.

הוצאה מוכרת

החזרי מס כאלו נקראים "הוצאה מוכרת", המושג הזה מדבר על מספר לא מועט של הוצאות שעליהם מותר לכם לקבל בחזרה את הכסף עליו שילמתם מס ועוד. ישנם החזרי מס שאפילו יוכלו לשלם את שכר הדירה שאתם משלמים על המשרד שאתם עוסקים בו ועוד.

סוגי הוצאות מוכרות ועוד

ניתן לקבל החזרי מס על רכישות נפוצות כמו דלק, אשר עליו ניתן לקבל בחזרה עשרות אחוזים ממחירו בכל שנה. רכישת ציוד משרדי כגון ריהוט, מחשבים, מדפסות, או כל דבר ספציפי לעסק שלכם, בין אם אתם רואי חשבון או דייגים. עוד החזרים שעליהם לא חשבתם הם החזרים כמו קורסים או ספרים שאתם קונים בכדי ללמוד יותר וכיצד לפתח את העסק שלכם. במקרים מסוימים אפילו כיבוד לאורחים וארוחות שונות יכולות להוות כהוצאה מוכרת, במידה והם עומדים בקריטריונים.

החזרי מס פחות מוכרים שכדאי להכיר

בניית אתר אינטרנט יכולה להוות הוצאה מוכרת מלאה, שכן לעיתים אתר אינטרנט הוא בעצם כל העסק שלכם, כל עניין רכישת הדומיין (כתובת האתר), האחסון שלו, השכרת שירותיהם של מעצבי אתרים וקופירייטרים שונים, כולם יכולים להכלל כהוצאות מוכרות.

טיסות לחו"ל, ברגע שתוכיחו כי הטיסה שלכם לחו"ל מהווה בעיקרה פגישה עסקית, תוכלו לקבל החזרי מס שונים וגם על עובדים שונים או עוזרים שאתם לוקחים איתכם. ניתן אפילו לקבל החזרי מס על הוצאות משפטיות שונות כמו מסמכים וכדומה. מלבד זאת, אפילו אם סחטו אתכם ולקחו לכם כסף, תוכלו להתלונן ולהגיש את זה כתביעה מוכרת, כך גם אם תבעתם גוף או לקוח בבית משפט. ישנם עוד סוגי החזרי מס כאלו ואחרים, תוכלו לחפש על כך באתר של המדינה ובאינטרנט. בנוסף, לשאול את רואה החשבון שלכם.

רוצים לבדוק החזרי מס הכנסה לשכירים גם כן? פנו עכשיו לענת דדוש.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here