מתי בפעם האחרונה עליתם לצפת?

0
768
קרדיט: barmitsvabakotel.co.il

אז נכון, אנחנו גרים במרחק נסיעה קצר מהעיר החשובה ביותר לדת היהודית, וירושלים היא אתר התיירות הגדול ביותר שקיים במדינת ישראל. ויחד עם זאת יש הרבה מאוד מקומות קדושים אחרים שיכולים לעניין אתכם בסיטואציות כאלו ואחרות. למשל, אזור העיר צפת שהפך בשנים האחרונות להיות מרכז עלייה לרגל בזכות הסיורים המיוחדים של אסתי בוסקילה בסביבה.

סיור בעיר העתיקה – מגלים את צפת מחדש

אחרי כל כך הרבה שנים שבהם ירושלים הייתה מרכז תשומת הלב של משפחות רבות שרצו להפוך את אירוע בר המצווה שלהם למיוחד במינו, בשנים האחרונות אנחנו רואים שינוי מגמה לכיוון אזור העיר צפת והסביבה. סיור בצפת העתיקה,הוא טיול מעניין במיוחד שמשלב בין עבר והיסטוריה עשירה, לבין הווה מעניין ומרתק מבחינה תרבותית. מה שאומר שזוהי אחת מהחוויות המיוחדות ביותר שאתם יכולים להעניק למשפחה שלכם כחלק מחוויית טיול בר המצווה של הילד הגדול.

ממש כמו ירושלים, ולפעמים אפילו הרבה יותר

במהלך טקס בר מצווה בכותל הילד עולה לתורה ומקבל עליו את עול המצוות, וכך קורה גם בטקס אשר מתרחש באזור העיר צפת. המהות של הטקס לא משתנה בכלל, אבל הנוף, האווירה והאנשים שנמצאים סביבכם יכולים להשתנות בצורה משמעותית, והכל כדי לייצר חוויה טקס שמתכתבת עם הערכים המרכזיים של המשפחה שלכם. בהנחה שיש משמעות רגשית ומשפחתית לאזור צפת, אתם בהחלט רוצים לאפשר לעצמכם לקחת את הזמן ולבחור את מסלול הטיול המיוחד לכם.

אירוע מושלם – הוא אירוע עם אוכל מושלם

כדי להשלים את חוויית האירוע ולייצר אירוע מושלם למשפחה שלכם, אתם רוצים וצריכים לתכנן לעומק את הסיור לאזור צפת. על ידי חיפוש שירותי קייטרינג בצפון שיאפשרו לכם להתמקם אחרי העלייה לתורה עם בני המשפחה שלכם באזור שקט וליהנות מארוחת צהריים טעימה ויוקרתית, כדי להמשיך את יום הסיור באנרגיות שיא. לא כל החברה יכולה לספק לכם את הצורך הזה ולכן חשוב מאוד לבחור חברות שזהו תחום ההתמחות שלהם ואין מוכנות לעשות המון על מנת לאפשר לכם להצליח להפיק אירוע מושלם.

שנים רבות של ידע מקצועי וניסיון בתחום האירועים מאפשרים לצוות של אסתי בוסקילה להפיק אירועים מיוחדים במינם, שמגשימים את החלומות של כל משפחה באשר היא. משום כך, כדאי לכם לפנות בהקדם האפשרי לעזרתה של אסתי, ולתכנן את הטיול שלכם בהקדם האפשרי. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם צוות החברה , התקשרו: 0559698788

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here