באיזה שלב מומלץ לבצע ביקורת מבנים?

0
282
קרדיט: pixabay

רכישה של נכס נדלני היא השקעה משמעותית, כזו שיש לה השלכות ארוכות טווח. ישראלים רבים בוחרים לקחת הלוואה כדי לכסות את ההוצאות הנלוות לתהליך מהסוג הזה ומכאן שתמיד טוב לבצע ביקורת מבנים כדי ללכת על 'הצד הבטוח'. כלומר, אתם רוצים להבטיח כי אתם רוכשים דירה בנויה היטב, נטולת ליקויי בנייה אשר עלולים להעיב על מצבכם הפיננסי בהמשך. ביקורת מבנים נעשית כל פעם בזמן קצת אחר, תלוי איזה סוג נכס אתם בוחרים לרכוש. לא כל אחד יכול לערוך ביקורת מבנים ואנחנו כאן כדי לספק לכם את המידע הרלוונטי שיעזור לכם לקבל החלטות נבונות.

מתי כדאי לבצע ביקורת מבנים

אם אתם רוכשים דירה מיד שניה הזמן הנכון לבצע ביקורת מבנים זה רגע לפני החתימה על החוזה. במידה ואתם רוכשים דירה מקבלן כדאי לבצע את הבדיקה לפני מסירת המפתחות. אגב, אם אתם עורכים בדק בית בתקופת זמן של עד שבע שנים מרכישת הדירה, במידה והתגלו ליקויים על הקבלן לבצע את התיקון מכספו שלו. הדוח המפורט לאחר ביקורת מבנים תאפשר לכם להוכיח את הטענות שלכם עם משנה תוקף.

מה בודקים בבדיקה המקצועית

נרצה להבטיח כי התשתיות של המבנה הוקמו כהלכה. נרצה לראות כי אין תקלה בצנרת או בכל נקודה קריטית אחרת. בנוסף, נברר מעל לכל ספק כי האיטום של הבית ללא רבב וכן הלאה. אגב, המטרה של ביקורת מבנים היא לבדוק לא רק מה מצבו של הנכס היום. אלא, נרצה לברר האם קיימות תקלות אשר יכולות להפריע לנו בהמשך. ביקורת מבנים כמובן לא יכולה להיעשות על ידי כל אחד. אלא, רק אנשי מקצוע עם רישיון לעסוק בתחום יכולים לבצע את הבדיקה ולתת לה תוקף חוקי. במידה ותרצו לתבוע את הקבלן או את בעלי הבית וכן הלאה, אתם רוצים שתהיה לכם אסמכתה חוקית כקבוע בחוק.

אנחנו פה כדי להושיט לכם יד

בחברת 'בוני עמים' תמצאו אנשי צוות מנוסים, עם הרבה מאוד רצון טוב. אנחנו נלווה אתכם לאורך תהליך הבדיקה ונבטיח כי תקבלו את התשובה לכל השאלות בתוך זמן קצר. לפרטים נוספים אנחנו פה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here