עורכי דין צוואות

0
147
קרדיט - Canva

צוואה היא כלי משפטי יקר ערך במיוחד. כולנו משקיעים משאבים רבים לאורך כל החיים כדי לצבור נכסים, ומן הסתם מעוניינים שהם ישמשו גם את יקירינו לאחר שנלך לעולמנו. עריכת צוואה היא בסיס הכרחי לכך, ובאופן טבעי ייתכנו גם סיבוכים משפטיים עקב צוואות לא תקפות, צוואות שנכתבו ע"י אדם שלא היה כשיר לכך במועד עריכת הצוואה ועוד. בכל הנושאים האלה מטפלים עורכי דין צוואות. עו"ד יוסי ברקוביץ' הוא משפטן בעל ותק רב בתחום הספציפי הזה.

הפעולות שמבצעים עבורכם עורכי דין צוואות

* ייעוץ לגבי עריכת צוואה – כך שגם תעמוד בכל הדרישות של החוק (כל פגם טכני, גם אם ברור שאין לו משמעות מהותית, עלול להוביל לפסילתה של הצוואה), וגם תשקף נאמנה את רצונכם לגבי אופן חלוקת הנכסים שצברתם. בעזרת עורך דין ניתן גם לנקוט בפעולות שונות שימנעו ניסיון להעלים את הצוואה לאחר מותכם.

* הגשת התנגדות לצו קיום צוואה – לעורך דין מומחה לצוואות יש כמובן גם את הידע הדרוש לצורך התנגדות לקיומה של צוואה, למשל במקרים שבהם היא נכתבה תחת לחץ אסור או כל השפעה לא חוקית שהיא. באופן דומה עורכי דין בתחום מסייעים לבטל צו קיום צוואה שכבר הוצא על-מנת שלא יהיה ניתן להשתמש בו.

* הגנה על צוואה – עורך דין בעל ניסיון מסייע גם להגנה על צוואה כשישנו ניסיון להתנגד לקיומה.

* גיבוש הסכם בין יורשים – יש מצבים שבהם הזכאים הנכללים בצוואה מבקשים לשנות את אופן חלוקת העיזבון. הדרך לכך כולל הסכם בין כל היורשים, כשזהו תנאי בסיסי, כלומר נדרשת הסכמה גורפת של כל הנכללים בצוואה. עורך דין מיומן מוביל את גיבוש ההסכם, ולוקח בחשבון גם היבטי מיסוי משמעותיים.

דיסקרטיות מלאה ויושרה ללא פשרות

עורכי דין צוואות מבצעים פעולות רגישות מאוד. בהתאם הם נדרשים להתנהל בדיסקרטיות מוחלטת וכמובן ביושרה ללא פשרות. עו"ד יוסי ברקוביץ' כבר טיפל בהצלחה בשורה ארוכה מאוד של מקרים הקשורים לצוואות וירושות, ואת כל הניסיון העשיר שצבר הוא מעמיד לרשות לקוחותיו, ביחד עם מחויבות מלאה להושיט את מלוא העזרה האפשרית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here