שירותי אינסטלציה – מה חשוב לבדוק?

0
1565
שירותי אינסטלציה – מה חשוב לבדוק?

אם גיליתם רטיבות בקירות, אם הברז דולף, אם יש סתימה בכיור וכדומה – אין להקל בהם ראש ויש לזמן מיד שירותי אינסטלציה לבדיקת הנושא. במאמר זה ננסה להבין מה חשוב לבדוק כאשר מזמינים שירותי אינסטלציה.

כאמור לעיל, כל בעיה, אשר קשורה לתחום אינסטלציה, דורשת טיפול מידי בה ואין להזניח אותה. מכיוון שיש הרבה חברות אינסטלציה בשוק, קשה לבחור מביניהן, ולכן קיבצנו עבורכם כמה טיפים חשובים, כדלקמן:

  • מכיוון שמערכת אינסטלציה מורכבת מאוד, צריך למצוא בעל מקצוע בעל ניסיון וותיק בתחום ויותר מכך – חשוב לוודא כי הוא נושא עמו תעודה המוכיחה כי הוא למד והוכשר לטפל בליקויי אינסטלציה.
  • יש אינסטלטורים בחיפה שעובדים לבד ויש חברות הנותנות שירותי אינסטלציה. לעניות דעתנו, עדיף לפנות לחברות, אשר נותנות שירותי אינסטלציה, מכיוון שהם ישלחו אליכם אינסטלאטורים מקצועיים יותר ואינסטלאטורים אלה יהיו מחויבים לתת שירות לפי הקודים של החברה וכדי לא לפגוע בשמה הטוב, הם יעשו הכול כדי לרצות אתכם, שמא "תלשינו" עליהם והם עלולים לאבד את עבודתם.
  • יתרון נוסף לפניה לחברת נותני שירות אינסטלציה – הוא המחיר. בעוד כל אינסטלאטור בשוק מגיש הצעת מחיר לפי ראות עיניו – אינסטלאטור אשר מגיע מחברת אינסטלציה מסודרת – לא יכול "להמציא" מחיר, הוא נתון לתכתיבים של החברה תחתיה הוא עובד ואת המחיר תסגרו כבר מראש עם החברה, כך שלא יהיו הפתעות מיותרות בהמשך…
  • כאשר אתם מזמינים שירותי אינסטלציה לביתכם והאינסטלאטור טוען שיש להחליף ברז, צינור או כל חלק אותו – אל תעזבו אותו לבד שימו לב שהוא מחליף לכם את החלק המסוים הזה בחלק חדש, עטוף באריזה מקורית – יש הרבה שרלטנים בשוק זה, שברגע שתסובבו את הגב, הם יחליפו לכם חלק יד שנייה וזאת כדי לחסוך לעצמם בעלויות, אך לכם זה יעלה הרבה יותר אחר כך.
  • לסיום, אין אנו מתכוונים שכל נותני שירותי אינסטלציה הם לא ישרים או לא הגונים, אבל לא סתם יצא להם שם כזה, ולכן יש לבדוק את הפרטים שהזכרנו להלן, כדי להטיח מינימום בעיות וכדי לוודא שהתיקון בבית שלכם יבוצע על הצד הטוב ביותר.

להזמנת אינסטלטורים בקריות התקשרו 054-466-0733

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here