תקיפות ובעיות אלימות – הם נושאים רציניים שצריך לטפל בהם

0
480
קרדיט https://b-malka.co.il

בעיות אלימות והתנהגות אלימה עלולים לסבך אתכם בעבירות פליליות כמעט בלי שאתם שמים לב. אפילו אם מדובר על עבירות שנובעות מתוך בעיות וקשיים, המערכת המשפטית מבקשת לברר את הדברים. ולכן אם אתם נעצרים לחקירה על תקיפה בנסיבות מחמירות, שיחת הטלפון הראשונה שלכם חייבת להיות אל משרד עורכי הדין בנימין מלכא לקבלת ייצוג ועזרה.

הזכויות שלכם נשמרות, גם אם מישהו ניסה לפגוע בכם

לא משנה מה היא הסיבה שבגללה אתם מעורבים בהליך פלילי, ייצוג של עורך דין הוא זכות שעומדת לכל אחד מהמעורבים בחקירה נקודת אפילו אם אתם קורבנות לעבירה, עורך דין עבירות מין יכול לייצג אתכם לאורך התהליך. אומנם בבית המשפט התביעה הפלילית היא תביעה של המדינה כנגד הנאשם. אבל עורך הדין של הקורבן מייצג את הקורבן במהלך החקירה, אל מול התקשורת, ואפילו במהלך העדות בבית המשפט. ולכן יש תפקיד מפתח לליווי של עורך דין במיוחד בתיקים מורכבים ברמה הרגשית.

קרדיט https://b-malka.co.il

אל תפחדו לפנות אל המשטרה – בצורה מסודרת

ועדיין, מרכז העיסוק המקצועי של עורך דין פלילי הוא בעבודה עם נאשמים. בין היתר, כאשר אתם מואשמים בעבירת תקיפה הגורמת חבלה של ממש, תפקידו של עורך דין הוא ללמוד את העובדות ואת השתלשלות העניינים במהלך האירוע, להבין את הגורמים השונים שמשחקים תפקיד באירועים, ולייצג אתכם על בסיס העובדות באופן שמתאים לנרטיב שלכם. זו היא עבודה מורכבת, שחייבת להתבצע במהירות אבל גם בדיסקרטיות כדי לאפשר לכם להגן על השם הטוב שלכם.

ליווי של עורך דין – עוזר לכם ברגעים הקשים

עורך דין פלילי מוביל נמצא לימינכם במהלך כל שלבי החקירה והבירור המשפטי של אירועים פליליים שאתם נמצאים בתוך הנקודה הוא מייצג את האינטרס שלכם, אבל גם דואג להסביר לכם בדיוק איך מתנהל ההליך הפלילי. והכל על מנת לעזור לכם לקחת את ההחלטות הנכונות למצב המשפטי שלכם כך שאתם תמצו את ההליך הפלילי בצורה הטובה ביותר. בדיוק מהסיבה הזו, יש לכם אינטרס לפנות לעזרתו של עורך דין וחשוב לקחת החלטות בצורה שקולה ואחראית, כדי להבטיח שהתיק שלכם נבחן בצורה הוגנת בבית המשפט.

אנחנו במשרד עורכי הדין בנימין מלכא, מבינים את הצורך שלכם לקבל ליווי ועזרה במהלך תיקים משפטיים מורכבים. ולכן אנו עושים הכל כדי להציע פתרונות משפטיים אבל גם ליווי אישי ומקצועי. לפרטים נוספים ויצירת קשר 050-6398477.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here