עורך דין מומחה לתאונות עבודה

0
106
עורך דין מומחה לתאונות עבודה

לתאונות עבודה שמור תחום משפטי מקצועי וכאשר מתרחשת תאונה כזאת חשוב מאד למצוא את אנשי המקצוע שמכירים את התחום, בקיאים בו ויכולים לסייע לקורבן. תאונת עבודה תיחשב ככזאת כאשר היא מתרחשת במקום העבודה עצמו, בדרך אל העבודה או בסיום יום העבודה או המשמרת כאשר העובד נמצא בדרך הרגילה שלו הביתה. עורך דין מומחה לתאונות עבודה הוא איש המקצוע שחשוב להיפגש איתו, לפרט באוזניו את פרטי המקרה והנסיבות שהביאו להתרחשותו ולהציג כל תיעוד או מסמך שקיימים. הוא זה שינחה על דרך הפעולה הכדאית וגם יוודא פנייה ודיווח לגופי המדינה הרשמיים.

במה יכול לסייע עורך דין מומחה לתאונות עבודה?

אין זה נעים להיות קורבן לתאונת עבודה, ללא קשר להשלכות הגופניות שלה ולאלה שקשורות דווקא לבירוקרטיה שצריך יהיה לטפל בה. צריך לדווח על התאונה לגופי המדינה השונים – משטרה, מקום העבודה, המוסד לביטוח לאומי ועוד, צריך להחלים ולהשתקם מהפציעה שקרתה וכמובן לבחון לעומק את הפן המשפטי של קבלת פיצוי או השלמת הכנסה בשל היעדר האפשרות לשוב להתפרנס באופן עצמאי. עורך דין מומחה לתאונות עבודה יכול לעזור בכל אלה, לרבות מיצוי העניין המשפטי. הוא יבחן לעומק האם יש מקום לקבלת פיצוי ממקום העבודה או ממישהו אחר שהיה מעורב בתאונה ויוכל גם לייצג את הלקוח שלו מול המוסד לביטוח לאומי.

החשיבות של פנייה מהירה ככל האפשר לעורך דין

אין זה מומלץ להתמהמה עם הפנייה אל עורך דין מומחה לתאונות עבודה, שכן יתכן ויהיה צורך לזכור פרטים שקרו בתאונה וכל יום של עיכוב עלול לפגוע ביכולת לשחזר את שאירע. יש מקרים שבהם הפנייה אל עורך הדין תתבצע רק לצורך קבלת ייעוץ ולא בהכרח כדי למצות הליך משפטי שלם אך כאמור מי שימליץ על דרך פעולה זו או אחרת הוא עורך הדין בעצמו לאחר שיראה וישמע את כל מה שקרה.

דרוש לכם ייעוץ בנוגע לתאונת עבודה? עו"ד אסף שפירא הוא הכתובת המקצועית שלכם, עם ניסיון של מעל 15 שנה בתחום זה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here