בדיקת קנייה לרכב

0
49
בדיקת קנייה לרכב
קרדיט: קנבה

לפני שאתם ניגשים לסגור עסקה ולקנות את הרכב, אל תשכחו לקחת אותו לבצע בדיקת קנייה לרכב. אבחון מקיף כולל בדיקת מנוע, תיבת הילוכים אוטומטית ותיבת הילוכים ידנית, מערכת בלמים, מראות ואורות, אספקת חשמל, מערכות אבטחה. כל מכונית מצוידת במחבר לחיבור מחשב וציוד – סורקים, קוראים ניידים. תוכנה מיוחדת מאפשרת לפענח את המידע המקודד המעיד על תקלות. במכון בדיקה דינמומטר תמצאו את המערכות החדישות ביותר שעוזרות לבדוק את הרכב מכל הכיוונים בקלות ובמהירות.

מטרות המשימה וסוגי בדיקת קנייה לרכב

בדיקת קנייה לרכב בעזרת מחשב מראה מה יש במכונית במצב תפקודי רגיל, ומה נתון לבלאי. זה מאפשר לכם להעריך את המצב הטכני הנוכחי של הרכב, לזהות את הסיבות לתקלות, את מספרן ולקבוע אמצעי מניעה. המערכות המשולבות של הרכב מצוידות באופציה לאבחון עצמי ומודיעות לנהג על תקלות אפשריות. אבל הם לא תמיד מזהים סיכונים משמעותיים או עלולים להתייחס לשגיאות בתפעול המכונית כחסרות משמעות. במהלך הבדיקה, תוכנית מיוחדת בוחנת את פעולת המערכת המובנת, כמו גם יחידות ורכיבים חשובים של הרכב, מתקנת שינויים בפעולתם, מעבדת ומוחקת קודי שגיאה אפשריים.

מה כלול במשימות של אבחון מחשב?

  • זיהוי של תקלות ברורות ונסתרות, למשל, עם פעולת מנוע לא יציבה, אובדן כוח, צריכת דלק לא אחידה או מוגברת;
  • הערכת המצב הטכני של מערכות אלקטרוניות;
  • הערכת ביצועי המערכת המשולבת.

סוגי בדיקת קנייה לרכב על ידי מחשב מחולקים לפי רכיבי הרכב שיש לבדוק:

  • מנוע – אם הוא לא יציב, משמיע צלילים חריגים, מראה עלייה בצריכת הדלק או עלייה בזמן החימום. במקרה זה, הדחיסה, מערכת ההזרקה והביצועים החשמליים ייבדקו.
  • תיבת הילוכים אוטומטית – כאשר יש בעיות בהעברת הילוכים, טלטולים, החלקות, נזילת שמן, אחד ההילוכים נשבר.
  • צמיגים – אם נצפה בלאי לא אחיד בצמיגים, נשמעת נקישה חזקה בנהיגה, המשחק החופשי של ההיגוי גדל.
  • מערכת בלמים – צינורות בלמים, צילינדרים עובדים, נוזל בלמים, רפידות בלמים, דיסקים, תופים, קליפרים, מאיץ בלמים וצילינדר ראשי;

רוצים לערוך בדיקה מקיפה לרכב? צרו קשר עם דינמומטר או הגיעו עם הרכב ישירות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here