הדרך הנכונה לצאת מהמינוס

0
640
כלכלת המשפחה

איך לצאת מהמינוס, זו אחת מהשאלות שהרבה מאוד אנשים שואלים ובעיקר הישראלים. המינוס הוא נושא כבד ולא נעים לאף אחד ובמשך כל החיים שלנו בכל מוסדות ההשכלה שלנו מלמדים אותנו על מתמטיקה ומספרים אבל לא נוגעים בענייני המינוס, כעת נציג חמישה טיפים חשובים: 

  •  מעקב יומיומי אחר ההוצאות שלכם באמצעות טבלה וכך נדע היכן אנחנו רוכשים יותר והיכן אנחנו רוכשים פחות.
  •  תוכנית חיסכון- אחת מהאופציות היותר יעילות ביציאה מהמינוס, שכן כל חודש תוכלו להפריש סכום כסף מסוים מהמשכורת שיועבר לחשבון הבנק שלכם.
  •  התייעצות עם מומחים בתחום כמו יועץ כלכלה, עמיחי מרקס יועץ כלכלה עם ניסיון של מעל 15 שנה בארץ ובחול והוא מומחה בתחום שייתן לכם שירות אדיב. המוטו של עמיחי הוא ש"הכל אפשרי". 

תפקידו של יועץ פיננסי

יועץ פיננסי למשפחות, יעניק לכם כלים בכל תחום פיננסי וישפר משמעותית את מצבכם הכלכלי בכל התחומים הפיננסים. היועץ יברר עבורכם מה אתם צריכים לעשות על מנת שמצבכם הכלכלי ישתפר ויאמר לכם כיצד אתם צריכים לעשות את זה. כמו כן, היועץ יבדוק את הנכסים שלכם ואת השווי שלהם ברמה הגבוהה ביותר, ינהל עבורכם את תקציב הבית בצורה חכמה ויעילה שתעזור לכם לחסוך כסף בדרך שתהיה נוחה לכם, תאפשר לכם מרחב אוויר ונשימה ותעניק עבורכם עתיד זוהר ובהיר יותר בנוסף הוא יבנה עבורכם תכנית פיננסית לטווח הארוך על מנת ליצור הכנסות פסיביות, לבזבז פחות ולבנות תוכניות חסכון שיעזרו לכם להתייצב כלכלית ואף להתעשר מכך.

כלכלה נוחה יותר

כלכלת משפחה היא נושא רחב והיא תקפה לרוב הבתים בישראל. רוב המשפחות בישראל ובעולם לא יודעות להתנהל מבחינה כלכלית ולא מצליחות ויודעות לממש את הפוטנציאל המקסימלי מהמשכורות שלהם ומהתנהלות הכלכלית שלהם. לשם כך תוכלו לפנות ליועץ פיננסי שיעזור לכם ויעשה עבורכם את מה שצריך, על מנת שבעתיד המאוד קרוב שלכם תתחילו לראות תוצאות מהירות ולנשום אוויר מבחינה כלכלית. עמיחי מרקס הוא מומחה בתחום והוא מקצועי ואמין, כמו כן הוא אדם בעל מידות ויעניק עבורכם שירות מקצועי. לפרטים נוספים חייגו- 054-2372417.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here