היכן ניתן לאחסן את האקדח האישי בצורה בטוחה?

0
631
קרדיט: ozsafes.co.il

במקרים רבים אנשים מחזיקים אקדח בבית, לרוב מדובר באנשים עם רישיון שימוש באקדח או כאלה שהוציאו במיוחד אישור שימוש באקדח. חלק מחזיקים אקדח כחלק מהצורך שלהם בעבודה (לדוגמה אם עובדים בשירותי אבטחה, במשטרה וכד') חלק מחזיקים אקדח לצורך הגנה על בני הבית והגנה עצמית. אין ספק כי אקדח והתחמושת שלו צריכים להיות שמורים היטב בכספת, כדי שרק בעל הרישיון לעשות בו שימוש יוכל לדעת היכן נמצאת הכספת וכיצד לפתוח אותה. לצערנו הרב לא פעם שמענו על ילדים המשחקים עם אקדחים כיוון שחושבים שזה משחק או בני נוער שמשתמשים באקדחים של הוריהם ויודעים היכן הם מוחבאים או אפילו דברים נוראיים של אנשים שפוגעים בעצמם עם אקדח בשל ייאוש או סיבות אחרות. כדי להישמר ממקרים אלו ואחרים אנו בעוז כספות ממליצים לכם על כספת ביתית לאקדח.

כספת לאקדח כדי שהילדים לא יתקרבו:

יש אינספור אקדחי צעצוע מפלסטיק שניתן לרכוש לילדים מחנויות הצעצועים. חלקם יורים חצי גומי למטרה, חלקם עושים רעש וצלצולים וחלקם אפילו מתאימים לפיקות (עבור בני נוער גדולים יותר) אך אקדח אמיתי הוא בוודאי שלא משחק. הורים לא אחראיים עשויים להשאיר את האקדח מחוץ לכספת וגם אם נדמה לכם שהוא מוחבא היטב בארון – מה מונע מהילדים להגיע לשם כשאתם לא בבית, אם יצאתם לרגע? או אפילו באמצע הלילה בלי שתשמעו? אל לכם לקחת את הסיכון כמובן וכדאי לרכוש כספת לאקדח ששם הוא ישמר.

החשיבות של כספת שניתן לפתוח במהירות בעת הצורך:

אקדח יכול להיות שמור בכספת כדי שנוכל להוציא אותו כאשר נתארגן לעבודה אולם אחרים מחזיקים באקדח גם לצרכי הגנה עצמית ושמירה על בני הבית, למשל מפני פורצים ופושעים אחרים שלא נדע. על כן במקרים מסוימים חשוב שתהיה גישה מהירה וקלה לכספת, כזו שהילדים לא יוכלו להתקרב אליה או לדעת איך לפתוח אותה מצד אחד, אך אתם תוכלו לפתוח אותה במהירות במידת הצורך וללא סיבוכים מיותרים. אנו בחברת עוז כספות נשמח לייעץ לכם בנוגע לכספת למכירה המתאימה ביותר לצרכים שלכם ולספק לכם משלוח מהיר עד הבית במחיר אטרקטיבי במיוחד.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here