יציקת בטון מוחלק

0
113
יציקת בטון מוחלק

אחד הדברים שיכולים בקלות לשדרג את המראה בבית או בגינה שלכם הוא התקנה של רצפת בטון מוחלק. יציקת בטון מוחלק מאפשרת ליצור ריצוף אחיד ללא סימני חלוקה, עם מראה יוקרתי וחדשני במיוחד. אז נכון, לא כולם מתחברים למראה של בטון מוחלק, אך אין חולק שמדובר על רצפה פרקטית עם יתרונות רבים, אשר ההתקנה שלה לוקחת זמן קצר וניתן ליישם אותה גם על גבי ריצוף קיים. יציקת בטון מוחלק היא סיפור של יומיים שלושה, למעט במקרים מורכבים יותר שבהם יש צורך בעבודות מקדימות בכדי להכין את הקרקע ליציקה. חברת "החלקות החלקות" מתמחה בעבודות עם בטון מוחלק, והיא תבצע עבורכם יציקת בטון מוחלק ואת כל שאר העבודות על הצד הטוב ביותר.

יציקת בטון מוחלק – כמה זה עולה?  

ריצוף הבית או הגינה באמצעות בטון מוחלק היא סיפור של כמה שלבים. בהתחלה מכינים את הקרקע, ואם יש צורך מפרקים את הריצוף הישן. לאחר מכן מתחילים ביציקת הבטון ומחליקים אותו בכדי שיהיה אסתטי וחלק. המחיר עבור העבודה כולה בשטח של 50 מ"ר יכול להגיע גם ל – 30,000 ₪ והוא משתנה על פי נתוני המקום. למשל: כאשר מדובר על מקום עם גישה קשה, המחיר יהיה גבוה יותר. בדרך כלל יישום של רצפת בטון מוחלק בגינה יהיה זול יותר מאשר בתוך הבית משום שבגינה לרוב יש פחות הכנות מקדימות מאשר בבית.

התקנה של רצפת בטון מוחלק בבית או בגינה

לא סתם הרבה מאוד אנשים בוחרים בריצוף בטון מוחלק לבית או לגינה. מדובר על ריצוף חזק ועמיד, קל לשטיפה, אשר ההתקנה שלו מהירה ולא מסובכת. עם זאת, חשוב מאוד לוודא שאנשי המקצוע שאתם בוחרים עבור ביצוע העבודה יהיו אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב בתחום, אשר יעשו את העבודה בצורה מדויקת ויגיעו אל התוצאה המושלמת ביותר. חברת "החלקות החלקות" מובילה את תחום הבטון המוחלק, והיא מעסיקה צוות אנשי מקצוע מנוסה אשר ישמח לבצע עבורכם את העבודה בצורה הטובה ביותר. אז אם גם אתם רוצים להנות מהיתרונות של בטון מוחלק – חייגו אלינו ונשמח לתת לכם הצעת מחיר משתלמת.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here