עמדות צילום לאירועים

0
104
קרדיט Canva

בכל אירוע כיום, מבר מצווה ועד חתונה, מברית ועד אירוע חינה מסורתי – יש עמדות צילום לאירועים מדליקות במיוחד. אלה קיימות במגוון סוגים וסגנונות וניתן להתאים אותם לצרכי האירוע שלכם. בין אם מדובר באירוע פרטי או עסקי, סביר להניח שהאורחים שלכם ישקיע זמן רב בהתארגנות לאירוע ולהיראות בשיא שלהם. מכאן שהם ישמחו לעמוד כמה תמונות יפות למזכרת, להעלות אותן לרשתות החברתיות או סתם לשמור אותן אצלם בנייד או בבית. חברת שואו הפקות אירועים תשמח לספק לכם עמודת צילום מלהיבות ומדליקות לכל אירוע. רוצים להתייעץ עם הצוות המקצועי ולקבל הצעת מחיר מסודרת? נשמח לתת לכם שירות!

הכירו עמדות צילום לאירועים שיכולות להתאים לכל אירוע:

  • עמדת צילום מיני מי – עמדה מדליקה במיוחד, ייחודית ומיוחדת בה האורחים שלכם יוכלו להצטלם בפוזות שונות על גבי המסך הירוק, להשתמש בעזרים ואביזרים שונים לשדרג את התמונה ולבסוף צוות הצילום המקצועי יפתח את התמונות על פסלוני מיני מי מדליקים במיוחד, אותם יניחו בעמדה מרכזית שתוקם לצורך כך במקום בולט בו יוכלו האורחים לאסוף את הפסלונים שלהם למזכרת.
  • עמדת צילום 360 – הדבר הבא של עמדות הצילום. אטרקציה מלהיבה לכל המשפחה עם עמדת צילום לאירועים מתקדמת הכוללת במה מסתובבת, עליה יוכלו לעמוד עד 4 אנשים מבוגרים, להצטלם בפוזות שונות תוך שהמצלמה תסתובב סביבם 360 מעלות ותתעד את הכול. ניתן לצלם בהילוך איטי, מהיר, להוסיף פילטרים ועוד. לבסוף האורחים יקבלו סרטון קצר מדליק למזכרת.
  • עמדת צילום מסך ירוק – עמדות צילום לאירועים מהסוג הוותיק אך כזה שעדיין עובד ועובד טוב. האורחים שלכם ישמחו להצטלם על המסך הירוק שהייחודיות שלו הוא שהוא מאפשר לשתול רקע מכל מקום מכל סוג למעשה. רוצים רקע של הגלגל הענק בלונדון? של אצטדיון הכדורגל של ברצלונה? או אולי של מגדל אייפל מאחוריכם? הכול אפשרי.

עמודת צילום לאירועים יהיו ללא ספק אטרקציה מלהיבה לאירוע שלכם. בחירת העמדה המתאימה תלויה בסוג האירוע ובהעדפה שלכם מתוך מחשבה מה עשוי לבדר ולעניין את האורחים שלכם. לפרטים נוספים ניתן גם להתייעץ עם הצוות המקצועי שלנו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here