כך נבחר דשא סינטטי איכותי לבית

0
174
credit: pixabay.com

עד לאחרונה, היחס לדשא סינטטי היה מזלזל למדי. בעלי בתים רבים חשו כי הוא משווה לחצר מראה זול ומוסדי ולעתים קרובות נמנעו מלעשות בו שימוש. כדאי לדעת שהפיתוחים שנעשו בעשורים האחרונים בתחום הדשא הסינטטי, פתחו מגוון רחוב של אפשרויות חדשות וכיום, מדובר באלמנט מבוקש בתחום עיצוב הנוף. עם המוצר הנכון, נוכל ליהנות מפתרון חסכוני וידידותי למשתמש מבלי לוותר על הנראות הנעימה והחמימה של הדשא הטבעי. צוות משתלת תגל הארץ, המתמחים בדשא סינטטי ומספקים מגוון עציצים לבית ולחצר, ריכזו כמה היבטים שחשוב לבחון בדשא.

דשא סינטטי איכותי תמיד יישא תו תקן

השוק מוצף במוצרי דשא סינטטי ורבים מהם, מוציאים שם רע לתחום. לפני שנתפתה לבחור במוצר הזול ביותר (ואכן ישנם מחירים נמוכים מאוד בשוק), חשוב שנבין מה המחיר הסמוי שאנו עלולים לשלם על דשא כזה. בסופו של יום, אנו רוכשים דשא סינטטי כדי להעניק לחצר שלנו מצע רך, נעים ובטוח וכדי ליהנות מהנראות החמימה והטבעית של מדשאה ירוקה. אם הדשא הסינטטי שלנו עשוי מחומרים שעשויים להזיק לבעלי חיים שיכרסמו בו ויהיה בעל מגע ומראה של פלסטיק, נצא בסופו של דבר קירחים מכאן ומכאן. כדי להימנע ממקרים מצערים כאלה, מומלץ בחום לבחור אך ורק במוצר הנושא תו תקן. אם נערוך סקר שוק קפדני, נגלה שגם בקבוצת המוצרים הזו ניתן להשיג עבור דשא סינטטי מחיר מצוין.

לעבוד עם מומחים בעלי ניסיון

התקנת דשא סינטטי דורשת מיומנות וידע. כדי להבטיח שההתקנה תהיה פשוטה, בטוחה ומהירה, חשוב שנעבוד עם איש מקצוע רציני. במשך כעשור, אנו במשתלת תגל הארץ מספקים דשא סינטטי בסטנדרטים בלתי מתפשרים לבתים פרטיים ולמתחמים ציבוריים כאחד. עם פתרונות גינון רב תחומיים – מעציצי פיקוס גומי ועד למוצרים לטיפוח הגינה, יש לנו כל מה שנדרש כדי להפוך את המבנה האפור שלך לגן פורח. רוצה לקבל הצעת מחיר משתלמת לדשא סינטטי? חסרים לך עציצים חדשים לבית? לקבלת מענה לכל שאלה ולהזמנת מוצרים, ניתן להתקשר עוד היום למספר הטלפון 054-5470267.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here