מה צריך לדעת על מעשה מגונה בקטין?

0
112
קרדיט - Pixabay

אדם אשר מבצע עבירה כלשהי לצורך גירוי, ביזוי או סיפוק מיניים, כך לדוגמא אם הוא שולחת תמונות אינטימיות תוך שהוא מנצל יחסי מרות, תלות, השגחה, חינוך, שירות או עבודה, הרי שהעונש שלו יכול להיות עד שנה אחת של מאסר. במידה והאדם ביצע את העבירה המתוארת בפני אדם אחר שהוא מתחת לגיל 16, העונש שלו יכול להגיע גם עד שלוש שנות מאסר. מעשה מגונה בקטין מהווה עבירה חמורה מאוד ועל כן, אם אתם נחשדים בעבירה זאת חשוב מאוד שתבחרו בשירותיו של עורך דין פלילי מקצועי ומנוסה אשר יסייע לכם.

מהו חוק העונשין בגין מעשה מגונה

בחוק העונשין נקבע כי מעשה מגונה הוא כל מעשה אשר נעשה כאמור לצורך סיפוק, גירוי או ביזוי מיניים. מכאן אפשר ללמוד שבכדי שמעשה יוגדר כמעשה מגונה חייב להיות בו אקט אשר מכיל אופי מיני, אחרת לא תתקיים עבירה. מעבר לכך, מעשה מגונה בקטין הוא אף חמור יותר והוא גורר אחריו עונש מאסר ארוך יותר מכפי שצפוי לאדם שביצע מעשה מגונה בבגיר. בהתאם לחוק העונשין, כל מעשה מגונה אשר יתבצע תוך שימוש בכוח או תוך הפעלה של אמצעי לחץ כאלה ואחרים כלפי אדם אחר העונש הצפוי יכול להיות עד 7 שנות מאסר. בעבירה המדוברת קבע המחוקק גם ענישת מינימום שלא תהיה פחות מרבע העונש המקסימלי אשר נקבע בהתאם לחוק. ישנם סוגים נוספים של עבירות מעשים מגונים וכל אדם שנחשד בעבירה מעין זאת חייב לבחור עורך דין פלילי מקצועי ומנוסה אשר יעניק לו ייצוג הולם ומקצועי.

כיצד תבחרו עורך דין פלילי?

עבור ייצוג בעבירת מעשה מגונה בקטין, חשוב מאוד לבחור את עורך הדין הטוב ביותר בתחום הפלילי שכן, מדובר על עבירה שמתייחסים אליה בחומרה רבה ושנות המאסר אשר צפויים על עבירה זאת יהיו רבות וארוכות. על כן, חשוב ביותר שלא להקל ראש בבחירת עורך דין פלילי ולוודא כי הוא עורך דין שעוסק בתחום שנים רבות ויש לו ותק וניסיון בתחום ייצוג נחשדים או נאשמים בעבירות מהסוג המדובר. יש לבדוק שעורך הדין טיפל בלא מעט תיקים הנוגעים לנושא זה והוא יודע כיצד לייצג בצורה הטובה ביותר כל אדם שזקוק לשירותיו. כמובן שחשוב לקבל המלצות מלקוחות מרוצים.

אם אתם מחפשים עורך דין פלילי מקצועי ומנוסה עבור ייצוג בעבירה זאת, כדאי מאוד שתכירו את הטוב ביותר בתחום: משרד עו"ד אלון שליכטר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here