מוצר חובה בכל עסק מזון

0
654
מוצר חובה בכל עסק מזון
קרדיט: milo.co.il

מקררי דלפק הם מסוג הציוד שנחשב לנחוץ כמעט בכל בתי העסק המוכרים והמגישים משקה או מזון, כדוגמת בתי קפה, מסעדות או ברים. מאחר וישנם לא מעט סוגים שונים של מקררי דלפק, באופן טבעי, לא כל מקרר דלפק יהיה מסוגל לענות לצרכיכם הספציפיים, ולכן, בראש ובראשונה, הדבר החשוב ביותר הוא ההחלטה על השימוש אותו אתם מתכוונים לעשות במקרר הדלפק שלכם. כשניגשים למשימת בחירת מקרר דלפק, יש לתת את הדעת למספר קריטריונים נוספים, אותם מיד נפרט. לפרטים נוספים פנו אל חברת “מילוא קירור חיפה בע”מ”.

 

קריטריונים לבחירה

מיקום הצבת המקרר בחלל העסק – קיימים לא מעט סוגי מקררי דלפק, לכן, כשאנחנו ניגשים לבחור מקרר כזה, עלינו לבחון את מבנהו ושטח של בית העסק ולהחליט היכן יהיה נכון ויעיל יותר למקם את המקרר. בהתאם לכך, נוכל לבחור את סוגו וצורתו של המקרר וגודלו בהתאמה לנתונים שלנו בשטח.

נפחו של המקרר – חלל של בית עסק, בסופו של דבר, הוא נתון מוגבל למדי, ובוודאי תרצו שהוא יכיל עוד ציוד וריהוט מלבד המקרר. ולכן, לא רק גודלו של המקרר יושפע מכך, אלא גם הקיבולת שלו – נפח התכולה שלו. ישנם מקררים המסוגלים לאחסן עד כ-200 ל', בעוד שישנם מקררים המסוגלים לאחסן 900 ל' – הבחירה ביניהם תלויה בלא מעט משתנים, אבל בשורה התחתונה היא מסתכמת בשביל הזהב העובר בין הצורך שלכם במקרר גדול ככל האפשר, שמא יחסר מקום, לבין הצרכים האמיתיים והממשיים שלכם כיום.

חומר ממנו עשוי המקרר – מרבית המקררים מיוצרים כיום מנירוסטה, מאחר ולצידו של חומר זה עומדים יתרונותיו הרבים – נירוסטה אינה חדירה לחיידקים, אינה מחלידה ואף חסינה בפני נזקי לחות, דבר חשוב במיוחד בכל הנוגע למקרר. תכונותיה אלה, בנוסף לפן האסתטי שלה, מראה נקי ו"קר" הופכים את מקררי הנירוסטה למקררים המועדפים על כל בית עסק שרוצה לקבל מראה נקי והיגייני, תוך שמירה על המקרר שלם ואסתטי למראה לאורך זמן.

 

קירור מיטבי

מכיוון והסיבה העיקרית לרכישת מקרר הוא השמירה על איכות המוצרים וטריותם, נבחר במקרר מהימן ואיכותי, אשר רמת הקירור שלו היא גבוהה ויציבה. חברת “מילוא קירור חיפה בע”מ” היא בין החברות המובילות בארץ בענף הקירור התעשייתי ונמצאת בתהליך צמיחה מתמיד. החברה מתמחה בייבוא, שיווק ומכירה של מקררים ומקפיאים מסחריים מתוצרת מיטב החברות האירופאיות.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here