מי הזיז את הסחורה שלי? כך תגלו את האמת

0
1404
מי הזיז את הסחורה שלי? כך תגלו את האמת

העסק שלכם מתנהל בדיוק לפי הנהלים, לפחות כך נדמה לכם. אלא שמפעם לפעם אתם מזהים שמשהו לא ממש קורה לפי התוכניות. אולי זוהי סחורה שנעלמת מהמלאי ללא כל הסבר, ואולי הדוחות הכספיים לא ממש תואמים את המידע שנמצא ברשותכם. במצבים מהסוג הזה חשוב לגלות ערנות ולפעול ביעילות, ויש כמה דרכים לעשות את זה נכון. כשמדובר בעסק שלכם, אין זמן לחכות ובוודאי שאין לכם את הפריבילגיה שלא לפעול. לפרטים נוספים, ניתן לפנות אל ש. כספי.

המצבים שבהם העסק שלכם עשוי להיות בסכנה

האמת היא שיש לא מעט מצבים שבהם כדאי להפגין ערנות, ולא מעט גורמים שעשויים להשפיע על הצלחת העסק שלכם ועל ההתנהלות הכלכלית בכלל. מנהל בכיר שבוגד באמון, עובד חדש עם רקע בעייתי או שותף פוטנציאלי שמתכנן לברוח עם הרווחים – כל אלה מחייבים ערנות רבה מאוד. במילים אחרות, לפני שאתם מגייסים עובדים, מקדמים אנשי צוות או חותמים על עסקאות ענק כדאי להיעזר בשירותיו של משרד חקירות פרטי; משרד שיציע מגוון רחב של פתרונות כדי להבטיח לכם קבלת החלטות חכמה וטובה יותר.

איך מתמודדים עם התנהלות לקויה בעסק?

אף בעל עסק לא רוצה לגלות שעובד נאמן בוחר להפגין נאמנות למתחרים או לעצמו. גניבה מבית העסק יכולה להתקיים בשלל צורות, מגניבת סחורה וציוד, דרך גניבת כספים ועד למסירת מ

ידע למתחרים. אם אתם מפתחים מוצר מהפכני אתם לא רוצים לתת ליריבים שלכם את המידע הזה, ואם אתם סומכים על עובד שמקבל גישה לחשבון הבנק רצוי לוודא שהוא פועל כשורה. מכון פוליגרף יוכל לעזור לכם בשלב הזה, עם בדיקה יסודית ומקיפה לכלל העובדים – בין אם במסגרת תהליכי המיון והגיוס, ובין אם נקלעתם למצב שבו משהו קורה ואתם לא לגמרי בטוחים מי הגורם האחראי להתנהלות הלקויה.

איך מונעים פגיעה בעסק?

באופן טבעי ניתן גם למנוע פגיעה בעסק, או לכל הפחות ניתן לפעול כדי לצמצם את הסיכון הזה. ביצוע בדיקת פוליגרף לעובד חדש הוא צעד נבון, ואין ספק שהבדיקה הרגישה היא אמצעי סינון קריטי. גם חקירה כלכלית תעזור לכם להגן על העסק, וכך תדעו מראש מי האדם שמציג עצמו כשותף טבעי שיכול להניב רווחים גדולים ולהוביל לתוצאות בלתי רגילות.

עם הניסיון של חברת ש. כספי ועם כל הפתרונות המתקדמים, זה כל מה שאתם באמת צריכים כדי לפעול נכון ולמנוע כל פגיעה אפשרית בעסק שלכם. בנוסף, ניתן לפנות אל חברה זו לצורך ביצוע חקירות אישות, חקירות כלכליות לצד פעולות חשובות נוספות. אתם מוזמנים ליצור עם החברה קשר כבר עכשיו בטלפון 054-6204394.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here