מצבה מרשימה ברמת גימור גבוה

0
198
קרדיט: אבנים -בניית מצבות מיוחדות

אובדן נפש הוא כנראה הכאב הגדול ביותר שמכירה האנושות, במיוחד עבור בני משפחתו הקרובים. החלל שנפער, הפרידה, התחושות, כל אלו מתערבבים יחד בימים הראשונים, לוויה, קבורה, אבלות וכל התהליך שעובר על משפחת הנפטר, הם מורכבים נפשית וגם טכנית, ועם כל התמיכה שמסביב, דווקא המשפחה היא זו שנדרשת להחליט למעשה בכל כך הרבה פרטים המרכיבים את השלב הזה. אחת מהם, תהיה המצבה. הקמת מצבה לרוב מתקיימת לאחר תקופה קצרה מרגע הקבורה, על פי מנהגים שונים ביהדות ובכלל, אולם הרבה החלטות שקשורות בה מחייבות את שיקול הדעת של המשפחה, לעיתים בעיצומה של המערבולת הרגשית. אבנים, חברת מצבות המספקת מצבות איכותיות בהתאמה אישית מדויקת לכל צורך, רצון וסגנון של כל לקוח, מבינים את הרגישות המרובה המלווה את הפנייה לחברת מצבות ואת כלל הצעדים הקשורים בהקמת מצבה, ויודעים איך לסייע למשפחה לצלוח את כל זה בכמה שפחות כאב.

ליווי ושירות בחברת אבנים

טל, האומן של חברת אבנים, הוא האיש שעומד ללוות את המשפחה החל מהרגע שבו מתחילים לחשוב על המצבה, עד לרגע שאחרי הכל ובעצם עד בכלל. אבנים מתייחדת בהקשבה עמוקה ומלאה ללקוח, לחלומות, למחשבות ולתחושות שלו. פעמים שהוא מעוניין לתרגם רגשי לב לאלמנטים במצבה, חברת אבנים תזרום עם הרצון שלו בכל מצב ותעשה הכל כדי לסייע לו להגיע בדיוק לתוצאה המבוקשת, לפעמים הייתה בקשה של הנפטר בנוגע למראה או מבנה המצבה, ובחברת אבנים יודעים לכבד בקשות כאלו גם במצבים בהם בחברות אחרות יטענו שזה בלתי אפשרי. לפעמים תנאי השטח של בית העלמין מחייבים בחשיבה יצירתית והרבה מקצועיות כדי לממש את רצונות הלקוח בתוואי הנתון של חלקת הקבורה, ויש עוד הרבה סיטואציות בתחום, כאשר בעיקר בגלל קשת הרגשות המלווה את הימים הללו דורשות במיוחד שהצוות העוסק בבניית והקמת המצבה יהיה מקצועי, אחראי, ובעיקר- רגיש, מכיל ומכבד.

מצבות בהתאמה אישית

פגישה עם אנשי המקצוע של חברת המצבות תוכל לסייע למשפחה למקד את האפשרויות העומדות בפניהם ואת הרצון האישי שלהם, מומלץ לקבוע פגישה זו כמה שיותר מוקדם כדי לאפשר לכם לחשוב שוב, לעבד את האפשרויות ולבחור בלי לחץ במצבה המדויקת עבור יקירכם.

מעוניינים בפגישה ללא התחייבות? השאירו פרטים ונחזור אליכם מיידית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here