מרגישים עובדים שקופים? עמדו על הזכויות שלכם

0
311
קרדיט Canva

רוב העובדים במקום עבודה מרגישים שרואים את עבודתם ומעריכים אותה. עם זאת, ישנם עובדים אשר יכולים להרגיש שאינם נראים או מוערכים מספיק, מה שנקרא: עובדים שקופים. פעמים רבות אלה עובדי כוח אדם. לא כל עובד כוח אדם ירגיש בהכרח את התחושה. לרוב עובדים אלה יבצעו את העבודות שרובנו לא ממש רוצים לבצע כמו פועלי בניה, עובדי ניקיון, ייצור במפעלים ועוד. זכויות עובדי ניקיון או עובדים מתחומים קרובים צריכות להישמר והיחס אליהם צריך להיות כאל כל עובד אחר. לעובדים בסטטוס זה שמרגישים שנעשה להם עוול והיחס לא תקין מומלץ לפנות יחד לעורך דין מומחה בתחום.

הטרדה מינית בעבודה- נושא המחייב טיפול

סוג אחר של פגיעה בעבודה, אשר קשורה בעיקר לתחום הבין אישי הוא הטרדה מינית. היום יש כבר מודעות רבה יותר לנושא ועירנות. היום מנהלים ומעסיקים כבר מודעים יותר (וטוב שכך…) שאף אישה העובדת במקום, בין אם זו המזכירה הכפופה אליהם ישירות, מישהי שעובדת בצוות הפיתוח שהם מנהלים או פשוט עובדת אחרת, אינה רכוש. יש עדיין כאלה שמתבלבלים וחושבים שמילה לא במקום או נגיעה קטנה יוחלקו ויטואטאו ורק פגיעות דרסטיות כמו אונס יטופלו. אז זהו שלא. עורך דין הטרדה מינית יוכל להעיד שהטרדות הן כל דבר שאינו במקום ופלישה לספייס הפרטי. לעיתים נלווים ליציאת האישה כנגד הגורם המטריד גם אי קידום, העברה לתפקיד אחר או אפילו פיטורין וכאן הפגיעה היא כפולה.

למצוא את הכתובת הנכונה לטיפול בנושא

אם אתם מרגישים שנעשה לכם עוול במקום העבודה, בין אם אתם עובדים זוטרים שחשים שקופים, או עובדים בכירים יותר שנפגעו בצורה כזאת או אחרת, עורך דין עבודה הוא הכתובת. בחרו עורך דין לענייני עבודה שזהו תחום ההתמחות המרכזי שלו. בדקו שיש מאחוריו תיקים הדומים לשלכם וטופלו בהצלחה. חפשו המלצות, בין אם מאנשים שאתם מכירים ובין אם מהאינטרנט (אבל לכו על אתר רציני ואמין כמו פורטל העוסק בתחום). חשוב לוודא שיש הבנה ותחושה נוחה ביניכם לבין עורך הדין. עד שהנושא יהיה מאחוריכם הוא יהפוך להיות אחד האנשים המרכזיים בחייכם. שרונה אובגש מרגי הא עורכת דין לענייני עבודה המתמחה בתחום ועוסקת בו מעל עשרים שנה. מעבר לטיפול מקצועי ורציני היא נותנת גם יחס אישי ואמפתיה לכל לקוח. צלצלו 052-3711673

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here