מתי הגיע הזמן להיעזר בשירות חקירות פרטי?

0
387
משרד חקירות פרטי
Credit: Pixabay.com

במבט ראשון, נראה כי חוקרי משטרה וחוקרי פרטיים מבצעים עבודה דומה מאוד. עם זאת, על אף שקיימת חפיפה מסוימת, מדובר בשני מקצועות שונים בתכלית. במובנים רבים, משרד חקירות פרטי יכול להעניק שירותים משלימים שיאפשרו לך לקבל מענה כשידה של המשטרה קצרה מלהושיע. מתי נדע שהגיע הזמן לערב גורם פרטי ומתי עדיף להשאיר את הדברים בידי רשויות החוק? כאן נפרט את כל השיקולים שיסייעו לך בתהליך קבלת ההחלטות.

אז מה בעצם עושה חוקר פרטי?

כדי שנוכל להבין את ההבדל בין עבודת המשטרה לחוקר פרטי, נתחיל בהבנת תחומי התפקיד של החוקרים הפרטיים. עם חשבת שעבור חוקר פרטי בגידות הן מוטיב עיקרי בפעילות, כנראה שצפית ביותר מדי סרטים. במציאות, תחום הפעילות של משרדי החקירות הוא מגוון ורחב בהרבה. משימתו העיקרית של החוקר הפרטי היא איסוף מודיעין. מודיעין זה עשוי להיות מורכב מנתונים פיננסיים, בעלי אופי משפטי ובמקרים מסוימים, גם סודות אישיים שהאדם מסתיר מהמעגל הקרוב אליו. שירותים אלו משמשים לבדיקות רקע, לאיתור נעדרים ולחקירות הונאה.

על אף שחוקרים פרטיים עובדים עם המשטרה לעתים, העבודה שלהם שונה במהותה. בראש ובראשונה, בעוד שחוקרי משטרה חוקרים אך ורק פשעים, חוקר פרטי עשוי לבחון עניינים אזרחיים שאינם מהווים בהכרח עבירה של ממש. החוקר הפרטי עובד בראש ובראשונה על מנת לשרת את האינטרסים של הלקוח ולאסוף מידע המועיל לו. לעתים קרובות, המידע הזה אכן יועבר בסופו של דבר למשטרה להמשך חקירה. עם זאת, ישנם לא מעט מקרים שבהם המידע הזה ישמש את הלקוח בלבד ואינו דורש פעולות אכיפה נוספות.

מומחי חקירה שפועלים בשם האינטרסים שלך

נדרש לך חוקר פרטי בצפון? זה הזמן לפנות למומחים וליהנות מדיסקרטיות בסטנדרטים הגבוהים ביותר. צוות המומחים של חברת דים יעדכן אותך מהשטח באופן רציף וינקוט בשיטות איסוף המודיעין המתקדמות והיעילות ביותר הזמינות כיום בתחום. במחויבות מלאה לצרכים שלך וברגישות רבה, אנו פועלים במרץ כדי לספק לך את כל המידע הנדרש לך. לפרטים נוספים, אנו זמינים עבורך במספר 03-6091533.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here