מתי מומלץ לפנות אל עורך דין צוואות?

0
73
עורך דין לענייני מקרקעין
קרדיט - Canva

צוואה היא מסמך משפטי חשוב מאד שצריך לערוך בכל גיל ובכל מצב בריאותי או אישי ועריכת צוואה לא שמורה רק לאנשים חולים או מבוגרים מאד. הצוואה היא מסמך המכיל הוראות בנוגע לחלוקת העיזבון של הנפטר לאחר פטירתו בדרך שמתאימה לו ועל פי רצונו האישי. שום אדם לא יכול לבצע שינויים בצוואה או לקחת בעלות על רכוש או כספים בשונה ממה שמופיע בצוואה וכל עניין שקשור בצוואות או ירושות הוא עניינו המקצועי של עורך דין צוואות. הוא זה שיכול לייצג לקוחות במגוון רחב של נושאים או מקרים שקשורים לצואות או ירושות.

מתי פונים אל עורך דין צוואות?

יש הרבה מה לדעת על צוואה ובעיקר איך לערוך אותה כך שהיא תכובד אחרי הפטירה ותמנע כל סיכון קטן וקלוש למחלוקות או סכסוכים בין היורשים שבדרך כלל הם בני משפחה קרובים. עורך דין צוואות יוכל להיות נוכח בעת עריכת הצוואה, מה שייתן לה משנה תוקף והוא גם הכתובת לפנות אליה כאשר רוצים לקבל ייעוץ בנוגע להתנגדות לצוואה או להטלת דופי בחוקיותה של צוואה. מכיוון שמדובר במסמך משפטי לכל דבר ועניין מוסדות המדינה נוטים לכבד אותו כלשונו ולכן יש לא מעט דברים לדעת על צוואה גם לפני שעורכים צוואה וגם לפני שמקבלים החלטה מה לעשות עם צוואה שנחשפה.

החשיבות של פנייה אל עורך דין על פי הצורך

מה שחשוב לדעת הוא שאי אפשר להתעסק עם צוואה או עם תוכן של צוואה באופן עצמאי וגם היורשים לא מורשים לעשות שום שינוי בצוואה שלא בהסכמה מלאה וליווי של עורך דין צוואות. את הצוואה יש לכבד ולקיים כלשונה, ללא שום שינוי או עריכה ובכל עניין צריך לפנות אל עורך דין כדי לברר את המשמעות של מה שקורה או כדי לקבל החלטה שקשורה באופן ההתנהלות וחלוקת העיזבון הלכה למעשה.

מחפשים סיוע משפטי בנוגע לצוואה או ירושה? פנו אל משרד עורכי הדין זיו בייטל וקבלו את כל המידע הרלוונטי והנכון למקרה הספציפי שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here