מתכננים שילוח לחו"ל? הנה כמה היבטים שחשוב להקפיד עליהם

0
520
מתכננים שילוח לחו
קרדיט pixabay

שילוח לחו"ל היא השיטה הפופולרית ביותר להובלה בינלאומית של סחורות, מוצרים וחומרים. זוהי שיטה משתלמת ומעשית ביותר להעברת כמויות גדולות של סחורות. השיטה הפופולרית ביותר למשלוח מוצרי בית לחו"ל היא באמצעות מכולה. חברת לוגיסטיקה ושילוח שמספקת שירותי שילוח בינלאומיים מסייעת לכם לתכנן את התהליך הזה, שלרוב דורש תיעוד נרחב.

כך, למשל, שילוח לחו"ל של רכב מצריך תיעוד שהמכונית היא בבעלות השולח, ויש צורך להציג תיעוד ייחודי, לרבות שטח מטען שמתעד את הסחורה שהוכנסה למכולה, תעודת מקור, הצהרת ייצוא של השולח, ותעודת ביטוח. שכירת חברת שילוח בינלאומית שתסייע בתהליך זה שווה את העלות הנוספת.

איך מתבצע שילוח לחו"ל של מכולה?

אריזת פריטים כהכנה לתהליך שילוח לחו"ל במכולה אינו פשוט כמו אריזת פריטים למשלוח במשאית הובלה. יש להבין איך לשלוח מחולה לחו"ל, לפני מועד היציאה.

קופסאות, חומרי אריזה ומכלי אחסון שמשמשים לתהליך השילוח צריכים להיות עמידים בפני לחות

הסחורה המאוחסנת במכולות צריכה להיות מוגנת מפני לחות ותנאים שאינם אופטימליים של אוורור, במהלך שילוח לחו"ל, במיוחד ליעדים רחוקים. יש לוודא שהפריטים אטומים היטב.

הקפדה על נהלי תיוג נאותים

בין היתר, מכולות דורשות קוד זיהוי לקוח, סימני יציאה ומשקלים ברוטו ונטו. נציגי חברת שילוח בינלאומית מקפידים לתייג במדויק את תוכן המוצרים שמועברים בתהליך שילוח לחו"ל, למניעת גניבות או איבוד המכולה.

חשוב לא פחות להקפיד על שימוש בעטיפת כיווץ ובחומרי אריזה איכותיים, להגנה על רהיטים או מוצרים עדינים שונים.

מכס ומיסים

כל מוצר שמועבר בתהליך שילוח לחו"ל חייב לעבור במכס, כדי לוודא שיש אישור להכנסת המוצרים לארץ, ובדיקה שכל המיסים שולמו כהלכה. העמלה תלויה בארך המוצרים וביעד המדינה אליה הוא נשלח. כל פריט שאינו נייר יחויב בעמלת מכס לפני שניתן יהיה לשלוח אותו למדינה אחרת.

נציגי חברת שילוח בינלאומי מקפידים על הכנת הניירת והצגת מידע החובה, כך שאתם צריכים רק לספק את הפרטים המתאימים ולשלם את המס הנדרש.

משקל הסחורה

שילוח לחו"ל אינו זול. מכיוון שדמי המשלוח מבוססים על משקל הסחורה, יש לשקול את המוצר באופן מדויק.

שירותי שילוח בינלאומי כוללים שימוש בכלים מיוחדים למדידת ושקילת המוצרים, וחשוב לוודא שהמוצרים עומדים בכל דרישות המשלוח האלו.

זמן מעבר

העמסת מכולה בשיטה שאינה אחידה עלולה להוביל לפגיעה במכולה ולעתים גם ברכוש. חשוב מאוד לקבוע את מועד האספקה בתהליך שילוח לחו"ל. יש לבדוק את משך זמן השילוח ולתכנן אותו בהתאם.

יש סיכוי גבוה יותר שמשלוחים בינלאומיים יעוכבו בשל מספר גורמים. לרוב המדינות אין אפילו אפשרות למשלוח בן לילה. האישור המותאם אישית עשוי להימשך פרק זמן מסוים בהתאם למוצרים שנשלחים. קביעת העיתוי המדויק תסייע לכם לתכנן את המשלוח באופן נכון.

למידע נוסף הקליקו כאן

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here