עו"ד לענייני גירושין

0
63
עו

גירושין הם תהליך לא פשוט אשר מטלטל את המשפחה כולה. עילות הגירושין משתנות ממשפחה למשפחה וכל אדם מגיב אחרת לתהליך . בעת הגירושין, ישנן החלטות רבות שעל הצדדים לקבל ומשפיעות על אופן התנהלות ההליכים ועתיד בני הזוג והילדים ולכן חשוב מאד שיהיה עו"ד לענייני גירושין, בין אם מדובר בעורך דין אחד המייצג את שני הצדדים או עורך דין שונה לכל אחד מבני הזוג. בכל מקרה ישנה חשיבות מכרעת להתייעצות עם עורך דין ולא מומלץ לפעול באופן עצמאי ללא קבלת ייעוץ מקצועי ומקיף לתהליך כולו. עורכי הדין ישמרו על האינטרסים של הלקוח שלהם ויש להם את המיומנות , הידע והנסיון לנהל את ההליכים כך שטובת הלקוחות והקטינים תשמרנה. במקרים רבים ברגע שניתן פסק דין או נחתם הסכם ואושר על ידי בית המשפט או בית הדין קשה יהיה לשנות את ההחלטות ולחזור מהן בעתיד ולכן, חשוב לבחור בקפידה את עורך או עורכת הדין שייצגו וייקחו חלק בתהליך.

מה התפקיד של עו"ד לענייני גירושין?

עורך או עורכת הדין שמצטרפים לתהליך מוודאים שהצדדים מגיעים לעמק השווה בעת חלוקת הרכוש המשותף שצברו לאורך משך שנות הנישואין ולעניין זמני השהות של כל אחד מהצדדים עם הקטינים. ממרום הניסיון שלהם וסכומי המזונות שישולמו. ככל שאין הסכמות, עורכי הדין ינהלו את ההליכים בפני בית המשפט או בית הדין על מנת למקסם את טובת הלקוחות. עורכי הדין יכולים גם  להציע רעיונות שיהיו רלוונטיים ומתאימים לכל סיטואציה ולכל משפחה באופן ספציפי ובמקרה הצורך הם אלה שידברו עבור הלקוח שלהם ויעמדו על זכויותיו, בעיקר בעת בו המצב רגיל והלקוחות נסערים וזקוקים ליד מכוונת ולעצה מקצועית ואובייקטיבית. עו"ד לענייני גירושין יוודא שהצד שאותו הוא מייצג לא יהיה מקופח מהסכמים או מתוצאות ההליך המשפטי  ויבהיר את הדברים במידה והדברים לא לגמרי ברורים ללקוח, הוא יסביר בדיוק מה הכוונה ומה תהיינה ההשלכות של כל סעיף בהסכם שייחתם או בפסק הדין שיינתן. .

החשיבות של נוכחות עורך דין

עו"ד לענייני גירושין אשר מנהלים מו"מ לצורך הסכם גירושין כולל יודעים בדיוק מהם הנושאים שיש להסדיר במסגרת ההסכם ויסייעו לבני הזוג להגיע למקסימום הבנות תוך מינימום חיכוכים בתהליך. הם אלו אשר יהוו הקולות השקולים והשקטים בעת השיחות, שכן במקרים רבים הגירושין יכולים להיות מאד סוערים או בעלי מטען אישי לא מבוטל. בסופו של דבר עו"ד שמייצג ומלווה את התהליך יוכל לעזור ללקוח שלו להישאר ענייני ולא לסטות לנושאים רגשיים על מנת לסיים כמה שיותר מהר את העניין ולהגיע להסכמות הנדרשות באופן המהיר והמיטבי.

עו"ד אתי גוהר מנוסה מאד בליווי תהליכי גירושין ובייצוג בני זוג במגוון מקרים. פנו אליה לייעוץ או ייצוג ותקבלו יחס אישי ומקצועי ברמה גבוהה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here