עו"ד לענייני ירושה

0
65
עו

צוואות וירושות הינו תחום עשיר ועתיר מידע. עורכי הדין לענייני ירושה מתמקצעים בתחום ועורכים את הצוואה אשר מעידה על רצונו האחרון של האדם לגבי מה שיעשה ברכושו לאחר מותו. בצוואה מורה האדם כיצד לחלק את רכושו בין יורשיו. עו"ד לענייני ירושה יערוך את המסמך ויחתים את המצווה כך שלא ישארו שאלות פתוחות והיורשים ידעו באופן ברור מהו רצון הצוואה. כמו כן עו"ד לענייני ירושה בעל הידע להוציא לפועל צוואות וצוי ירושה ויודע כיצד תחולק הירושה במקרים בו לא ערך הנפטר צוואה וחוק הירושה הוא אשר יקבע את חלוקת העזבון בהתאם לחוק. יש לפנות לעו"ד לענייני ירושה על מנת לערוך צוואה, להוציא לפועל צוואה שערך המנוח או על מנת לקבל צו ירושה ולחלק את העזבון בהתאם לצו. גם במקרים בהם אין הסכמה בין היורשים לגבי אופן חלוקת העזבון או שעולות טענות בדבר כשרות הצוואה ורצון המצווה יש לפנות לעו"ד על שיערוך תביעה מתאימה וייצג את הלקוחות בפני בית המשפט על מנת למצות את זכותם על פי דין.

התפקיד המגוון של עו"ד לענייני ירושה

כאמור, נושאים שקשורים לצוואות וירושות הינם מגוונים וישנם לא מעט מקרים בהם יש צורך בשרותיו של עו"ד ירושה על מנת לייעץ או לייצג את מי מהיורשים (או לפעול בהסכמה מטעם כולם). הוא יכול לסייע לדוגמא במקרים בהם היורשים חשים חוסר צדק או הגינות בנוגע לחלוקת העיזבון כפי שהיא מופיעה בצוואה, הוא יכול להשיג על עצם כתיבת הצוואה ולבחון לעומק את האפשרות לבטל את הצוואה מהעילות הקבועות בחוק וכמובן לסייע בעריכת הסכם שונה מן הכתוב בצוואה במידה וכל הצדדים מסכימים וכן יש לפנות לעו"ד לענייני ירושה על מנת לערוך צוואה כך שאופן חלוקת העזבון תהא ברורה ולא נגיע למצב בו יפעל מי מהיורשים כנגד הצוואה.

ההכרח של נוכחות עורך דין מוסמך

מומלץ מאוד לערוך צוואה, להוציאה לפועל או לפעול בהתאם לצו ירושה בליווי וסיוע צמוד של עורך דין המתמחה בתחום, ומכיר את הדין והפסיקה בתחום כך שיוכל לכוון ולהדריך את הלקוחות באופן המקצועי ביותר על מנת למצות את זכותיהם. לא בקלות ניתן לשנות או לפסול צוואה לאחר פטירת המנוח וככל שיש טענות בדבר כשרות צוואה עו"ד הוא הכתובת גם לכך. מחפשים עורכת דין מומחית בדיני צוואות וירושות? עו"ד אתי גוהר היא הכתובת שלכם, עם ניסיון רב בתחום ושירות אישי ומקצועי לכל לקוח ולקוח.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here