עורך דין ליקויי בניה | ייצוג משפטי מומחה

0
167
עורך דין ליקויי בניה
קרדיט - Canva

המושג ליקויי בניה הוא שם כולל למגוון רחב של ליקויים שיכולים להתגלות במבנה זה או אחר. יש סוגים או קטגוריות של ליקויים, יש ליקויים קלים שלא משפיעים על השימוש במבנה או על השהייה בו לעומת כאלה שעלולים לסכן את הנוכחים וחשוב לדעת שבמקרים חמורים יהיה מדובר בעניין משפטי. כאשר מתגלים ליקויי בניה חשוב לבחון אותם לעומק על ידי אנשי מקצוע מעולם הבניין, ההנדסה והשיפוצים על מנת להבין מה המשמעות שלהם ואיך הם יכולים, אם בכלל להשפיע על השימוש במבנה. במידה ויתגלה שהייתה רשלנות – הרי שצריך לפנות אל עורך דין ליקויי בניה כדי לבדוק את האפשרויות להתקדם עם העניין.

מה עושים כשפונים אל עורך דין ליקויי בניה?

הפנייה אל עורך דין ליקויי בניה צריכה להתבצע לאחר שאנשי מקצוע בחנו את הליקויים שהתגלו ממצאים חד משמעיים בנוגע לכך שיש התרשלות בביצוע עבודות או שהליקויים ידועים וקיימים במודע. חשוב שיהיו חוות דעת מקצועיות על מנת שעורך דין יכול לקבל את ההחלטה בנוגע להתנהלות הנכונה – הגשת תביעה, ניסיון לפנות אל הקבלן כדי להגיע איתו להסכמות בנוגע לפיצויים או כל פתרון אחר שעורך הדין יחשוב עליו לאור הניסיון שלו והידע הנרחב בתחום ספציפי זה. כל מקרה צריך להיבחן לגופו וכאמור מה שיוביל את ההחלטה הוא חומרת הליקויים.

ליקויי בניה כעניין משפטי משמעותי

כאשר מתגלים ליקויי בניה יש אי אילו החלטות שצריך לקבל, לרבות תיקון שלהם וכמובן בחינה על מי צריכות לחול העלויות בגין התיקונים. במידה ובדיקות מקצועיות מעמיקות יעלה שהליקויים קרו בשל התרשלות של מי מבעלי המקצוע הרי יתכן ותהיה כאן עילה לתביעה משפטית. בדיוק בגלל זה חשוב לפנות אל עורך דין ליקויי בניה שמכיר את התחום ויש לו ניסיון בו, שכן הוא זה שביצע את דרך הפעולה המתאימה וכדאית בראייה של כל לקוח ולקוח באופן אישי.

מחפשים ייעוץ משפטי בנוגע לליקויי בניה? הכתובת שלכם היא משרד עו"ד אליוב גרין, משרד עם ניסיון רב, מוניטין מעולים וידע נרחב בתחום, תוכלו ליצור קשר למספר טלפון: 073-8015000 ולקבל ייעוץ מקצועי לפני כל צעד חשוב בנוגע לליקוי בניה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here