חותמת דיגיטלית חובה לכל עסק

0
547
קרדיט: Freepik.com

לכל בית עסק חשוב שתהיה חותמת דיגיטלית. זאת בגלל שהיום מנהלים כמעט את כל העסקים באמצעי המדיה וגם אם לא, כולם רוצים שהחומרים יהיו מתועדים במחשבים כך שחשוב שתהיה אפשרות לחתום על המסמכים השונים באמצעות המכשירים הדיגיטליים. החותמת הדיגיטלית לא יכולה להיות עיצוב גרפי סתמי, כי חתימה היא דבר שהוא בעל תוקף חוקי. הוא מחייב את החותם ומעניק אמינות הכי גבוהה על המידע שמופיע מעל לחתימה. מסיבה זו אמורה החתימה הדיגיטלית להיות מאובטחת, להיות אמינה ולהיות ראויה לשמש כחתימה שיש מאחוריה דבר. אי פורמס זו החברה שמתאימה לכל בית עסק את הפלטפורמות המתאימות לו.

מילוי טפסי pdf לטובת העסק והלקוח

כל הנושא של מילוי טפסים הוא נושא מורכב שתופס הרבה מקום וגם הרבה זמן ומשאבים בכל חברה. כל המידע אמור להופיע בכתובים ועל כן יש צורך בהדפסת הררי ניירת שיכללו את כל המידע, את כל ההסכמים, את כל החתימות ואת כל מה שמרכיב את הפעילות העסקית.

היום כבר לא צריך את כל הניירת הזו על מנת לשמור את כל המידע הנדרש לבית העסק. כי היום יש את הטפסים החכמים ואת המידע הדיגיטלי שמאופסן לבטח במחשבים של בית העסק והם אף מגובים בעננים כך שהכול בהחלט מאובטח ושמור היטב. כיום יש לנו את טפסי PDF שהם ממוחשבים. למעשה הטופס יכול להיראות ממש זהה לטופס המקורי המודפס, אך הוא מופיע בפורמט של טופס חכם ומקוון עם אפשרות למילוי באמצעות המחשב. מילוי טפסי pdf הוא פשוט. כך אנחנו נהנים היום מאפשרות למלא טפסים בעת הצורך בלי שיהיה עלינו להדפיס אותם ולמלא ואחר כך לשלוח בפקס או להגיש באופן פיזי, כי הטופס הדיגיטלי הוא טופס שמוזן באופן אוטומטי ומגיע ישירות אל הכתובת שם הוא צריך להגיע.

טופס 101 אונליין

כל עובד צריך למלא כרטיס עובד. כרטיס עובד זה המסמך שמכונה טופס 101. הטופס הזה למעשה נועד לצורך הגשת בקשה להקל בתשלומי המס או לצורך ביצוע תיאום מס. עד שלא הייתה האפשרות המקוונת להגיש את הבקשה אונליין, אי אפשר היה לבצע את הגשת הבקשה בלי למלא אותה באופן ידני להגיש אותה פיזית לרשויות המע"מ.

כיום, כאשר כל מסמך יכול להיות ממולא וערוך על ידי תוכנות ממוחשבות, הרי שגם טופס 101 אונליין נכלל בקטגוריה הזו וכך יכול היום כל עובד למלא את טופס 101 כאשר הוא בפורמט מקוון. זה חוסך הרבה זמן וכמובן גם ניירת ועוד משאבים. פנו אל אי פורמס – עם כל הפתרונות.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here