עורך דין פלילי בצפון שיעזור לך בבית המשפט

0
311
קרדיט pixabay

לפני שבוחרים עורך דין פלילי בצפון ,כדאי שתדעו מהו עורך דין פלילי , במטרה לבחור נכון .

יש חשיבות בבחירת עורך דין פלילי מומלץ ,למי שמתגורר באזור צפון הארץ ונקלע לסיטואציה לפיה הוא חשוד בבצוע עבירה או בדרך להעמדה לדין במסגרת תיק פלילי. אם כן, עורך דין פלילי הינו אדם המורשה לעסוק במקצוע עריכת דין וכן מורשה במתן ייעוץ משפטי כל זאת לאחר שלמד משפטים וקיבל הסמכה לכך באחד ממוסדות הלימודים הרשמיות בארץ. המשפט הפלילי הינו ענף אחד מתוך ענפי המשפט הרבים ,בהם מייצגים עורכי הדין הפלילי נאשמים אשר עברו עבירות פליליות הנוגעות , בין היתר, בסדר החברתי. אם הנכם תושבי הצפון ומחפשים עורך דין פלילי בצפון אשר ייצג אתכם במקצועיות וללא פשרות  , עורכת הדין דנה שביט הינה הכתובת עבורכם. עו"ד דנה שביט בעלת וותק של למעלה מ-20 שנים . עו"ד דנה שביט רכשה ניסיון רב בתחום, בין היתר, בעת שהייתה קצינת משטרה ותובעת פלילית.

הצורך בעורך דין פלילי

ישנים רגעים וסיטואציות אליהם נקלע אדם, ובדרך כלל שלא ברצונו  בהם הוא נזקק לשרותיו של עורך דין אשר יעזור לו לצלוח את ההליכים המשפטיים בפניהם הוא ניצב. ישנם ענפי משפט רבים בהם מתמחים עורכי דין שונים. עורך דין פלילי הוא עורך דין המתמחה בתחום המשפט הפלילי. בישראל אין אדם חייב להשתמש בשרותיו של עורך דין , הוא יכול לייצג את עצמו בבית המשפט. אם כן, כיצד בא לידי ביטוי הצורך בעורך דין פלילי, הנה כמה נקודות חשובות :

  • כאשר אדם מיוצג עלי די עורך דין פלילי, הטיעונים צריכים להיות מנוסחים באופן ענייני ובהקשר לטענות העולות נגד הנאשם, וכמובן בשפה משפטית ברורה ונהירה.
  • עורך דין פלילי ייעץ לחשוד לפני חקירה משטרתית
  • עורך דין פלילי יסביר לחשוד על תרגילי חקירה אפשריים .
  • עורך דין פלילי יהיה בקשר עם המשפחה של החשוד ויפעל להשגת אנשים (קרובי משפחה או חברים) שיערבו לשחרורו של החשוד.
  • עורך דין פלילי ישמור על זכויותיו של החשוד , הנאשם , ויפעל למילוי צרכיו.

עורך דין פלילי ליווי וייעוץ נאמן

ייצוג עורך דין  במסגרת הליכים משפטיים כמו סגירת תיק פלילי הוא דבר רצוי ובמידה רבה אף הכרחי, בפרט בתחום הפלילי. על כן י, חשוב לפעול לייצוג ראוי ומקצועי בכל תחום ובפרט בתחום הפלילי , כשלעיתים האדם נלחם על חרותו, פשוטו כמשמעו. ייצוג על ידי עורך דין פלילי הוא הדרך הבטוחה ,הנכונה והיעילה, בכדי לפעול למען האדם הנחשד בפלילים.

תושבי הצפון, אם חשודים בבצוע עבירה פלילית, ומחפשים עורך דין פלילי בצפון, עורכת הדין דנה שביט הינה עורכת דין המתמחה בתחום המשפט הפלילי וכן בעבירות תעבורה , והיא תשמח לייצג אתכם נאמנה וללא פשרות. עם ותק וניסיון רב של למעלה מ- 20 שנים בהם פעלה בעברה קצינת משטרה ותובעת פלילית. צרו קשר כבר עכשיו לייצוג נאמן.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here