החסם הגדול ביותר לפניה לגמילה – הפחד מחשיפה

0
468
התמכרות לסמים
Credit: Pixabay.com

תהליך ההתמכרות לא יקרה בין לילה. זהו מהלך הדרגתי ומתון ועבור רובנו, הוא יחמוק אל חיינו מבלי שכלל ניתן על כך את הדעת. אין זה חשוב כלל אם מדובר בהתמכרות לקוקאין או התמכרות לקנאביס, תמיד יהיה קשה מאוד לזהות אותה ועוד יותר קשה להיפטר ממנה. גם לאחר שנכיר בעובדה כי קיימת בעיה, הפניה לטיפול עשויה לקחת זמן רב. לצד החשש מהימנעות מתסמיני הגמילה והיעדר האמונה ביכולת להתמיד בתוכנית, אין ספק שהאתגר הגדול ביותר הוא הבושה. מכורים רבים מתרגלים להעביר את חייהם בהסתרה והחשש להיחשף יכול להיות עז. עם זאת, אם נפנה ליעד הטיפולי הנכון, נוכל לעבור תהליך מרפא ומעצים תוך שמירה על כבודנו ופרטיותנו באופן מוחלט. אנשי המקצוע של מרכז אמיל מפרטים כאן על החשיבות של השמירה על פרטיות המטופל.

לכל אדם מגיעה הזדמנות שנייה

מדהים לגלות בכל פעם מחדש כמה זמן מצליח האדם המכור לנהל חיים כפולים. גם כשהשפעותיו של הסם מחרבות כל חלקה טובה בחיינו, אנו עשויים להמשיך לאורך זמן להתמיד בעבודה ובמערכות היחסים שלנו. חלק ניכר מהאנרגיה שלנו, ילך על תחזוקת מצג השווא הזה. לכן, הרגע בו אנו מבינים שאנו מנהלים התמכרות לסמים עשוי להיות מטלטל. זהו רגע של הכרה בחולשה ושל נפילת כל המסכות שבנינו.

לתהליך גמילה עשויות להיות השלכות רבות על עתידו של האדם המכור. חשיפתו עשויה להשפיע על שמו הטוב, הזדמנויות הקריירה שלו ועל חייו החברתיים. לכן, לדיסקרטיות לכל אורך תהליך הטיפול ישנה חשיבות עליונה. זוהי גם הסיבה שרבים בוחרים לפנות למרכז גמילה פרטי המאפשר את מעטה הסודיות הזה, החיוני כל כך לתהליך טיפול מיטיב.

התמיכה שחיפשת אחריה ממתינה לך כאן

אנו מזמינים אותך להעניק לעצמך רגע של הפוגה ולהתמסר לתהליך מיטיב, חומל ושמציב את כבודך ופרטיותך בראש סדר העדיפויות. צוות מרכז אמיל ילווה אותך בכל שלבי הגמילה ויסייע לך לסלול את הדרך אל חייך החדשים. רוצה ללמוד עוד? נשמח להעניק לך את כל הפרטים במספר 09-7684848.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here