קבלת כסף לצורך עסקי

0
121
קרדיט: CANVA

אחת מסוגי ההלוואות אשר ניתנות לבעלי עסקים הינם הלוואות בערבות המדינה אשר הינן מיועדות לבעלי עסקים. כמו כן כל בעלי העסקים הקטנים והבינוניים שמחזורם לא עולה על 100 מיליון ₪ בשנה רשאים לקבל הלוואה זו, כמו כן סכום ההלוואה יהיה לא יותר מחצי מיליון שקלים או עד 8 אחוזים מגובה המחזור השנתי. אז מהם היתרונות של הלוואה בערבות המדינה?

  • ריבית – תוכלו ליהנות מריבית נמוכה מאוד של בין 2.5-3.5 אחוז +פריים, כך שתוכלו להחזיר את ההלוואה בצורה נוחה יחסית.
  • לא משפיעה על דירוג- יתרון נוסף הוא שהלוואה לא משפיעה על דירוג האשראי שלכם כך שתוכלו לקחת הלוואות אחרות במידת הצורך שלכם.
  • זמן- תוכלו להחזיר את ההלוואה לאחר זמן ארוך של 5 שנים כף שתוכלו ליהנות מהלוואה איכותית וטובה במיוחד עבור הקמת עסק, צמיחת העסק וכדומה.

לשם בקשת ההלוואה וייעוץ כיצד מקבלים הלוואה זו תהיו חייבים להתייעץ עם אנשי מקצוע אשר מומחים לכך כדוגמת היועצים שלנו בסל יועצים. אצלנו תקבלו יועצי משכנתאות ברמה הגבוהה ביותר שיש תוך כך שהינם מנוסים במיוחד. בראש החברה שלנו עומד יעקב אלון אשר הינו בעל ניסיון וותק רבים בתחום המשכנתאות והלוואות, אנו עובדים בקשר רציף עם כלל הקרנות כך שאנו יודעים במדויק מה קורה במשק בכל רגע נתון ומספקים שירות מקצועי, אמין ואיכותי.

פיקדון נוח ואופציה נפלאה

אחת מהדרכים לקבל הלוואה היא דרך כך שתעשו הלוואות כנגד נכס שזה למעשה אומר שאתם נותנים לבנק למשל את הנכס שיש ברשותכם כפיקדון במידה ולא תצליחו להחזיר את הכסף והבנק בתמורה נותן לכם הלוואה. כמו כן על מנת לבקש בקשה זו יש צורך ביועץ הלוואות ומשכנתאות אשר יודע במדויק כיצד להגיש בקשה זו באופן מהיר וממוקד ואשר יציע לכם מגוון פתרונות אפשריים בנושא, שכן יועץ מומחה אשר מבין בהלוואות השונות שהבנקים מציעים יידע לספק את השירות הטוב ביותר בנושא.

יועץ משכנתאות מוסמך

בשביל להתנהל נכון בכל הקשור למשכנתאות והלוואות אתם תהיו חייבים לרשותכם יועץ משכנתאות והלוואות אשר יהיה לידכם וייעץ לכם איך אתם צריכים לפעול. לשם כך תוכלו לפנות אלינו לסל יועצים אשר הינה חברה לייעוץ משכנתאות והלוואות ובראשה עומד יעקב אלון אשר הינו יועץ ברמה הגבוהה ביותר שיש ועם ניסיון עתיר שנים בתחום משכנתא חוץ בנקאית ועוד. אנו בחברתנו עובדים עם מיטב הגופים והקרנות בישראל ויודעים מה קורה בשוק בכל רגע נתון. לפרטים נוספים ויצירת קשר חייגו: 050-7627623 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here