אל תתביישו לפנות לעזרה

0
349
credit: pixabay

ישנם מגוון עצום של מקרים בהם אדם זקוק לעזרתו של חוקר פרטי– בין אם מדובר על חשדות בבגידה ובין אם מדובר על בדיקות האזנה, בירור ריגול תעשייתי או אפילו ביצוע חקירה כלכלית אשר תברר אילו נכסים שייכים לאדם זה או אחר. חשוב לזכור כי כאשר אדם מגלה שברירי מידע אשר מדליקים אצלו נורות אדומות או מזהה התנהגות חשודה אצל האנשים הסובבים אותו, הוא איננו חייב להתחבט בין עצמו ולפחד לברר את הדברים- הוא יכול לפנות לחוקר פרטי מקצועי או למשרד חקירות מוכר, אשר יסייעו לו לגלות את האמת, ולאשש או להפריך את חשדותיו. רבים מעידים כי ההתחבטות וההתלבטות האם לפנות אל חוקר פרטי, להעלים עין או אפילו להתעמת מול מושא החשדות גובה מחירים נפשיים רבים, ולכן פעמים רבות הפתרון הנכון ביותר הוא להתגבר על הבושה, לפנות לעזרה ולגלות את האמת.

גם כשהצינורות המקובלים אינם עוזרים, אל תרימו ידיים

לעיתים, אדם מעוניין להגיש תביעה כנגד אדם פרטי או בעל עסק מסיבה זו או אחרת, אך לא תמיד ניתן למצוא בצינורות המקובלים את כתובתו העדכנית ומספר הטלפון הפרטי של אותו אדם על מנת למלא את הפרטים הרלוונטיים הנחוצים להגשת התביעה. עם זאת, הקושי להשיג את הפרטים איננו מהווה סיבה להרים ידיים ולוותר על מה שמגיע לכם- בעזרתו של משרד חקירות או חוקר פרטי, אתם תוכלו להשיג את הפרטים הרלוונטיים ולמצות עימו את הדין. בניגוד לסטיגמה המוכרת כי משרדי חקירות יכולים לבצע איתור טלפון נייד ובאמצעים טכנולוגיים לפרוץ לתוך המכשיר הנייד, לעקוב אחר מיקומו ואף לגרום לו לצלצל מרחוק- המציאות שונה בתכלית, וחשוב לציין כי ביצוע פעולות אלו אינן חוקיות ועלולות לגרור הליכים משפטיים אזרחיים ופליליים.

מענה רב תחומי בכל חקירה

משרד החקירות ויצמן יער מלווה לקוחות מכל המגזרים במגוון סוגים של חקירות פרטיות ושירותים, ומקפיד להשתמש באמצעים הטכנולוגיים החדישים ביותר על מנת להביא תוצאות ותשובות לכל לקוח ולקוח.  בין אם נדרש עבורכם איתור נכסים של אדם במקרה של גירושין או אפילו במקרה של חלוקת ירושה, ובין אם יש לך חשד כי אדם הקרוב לך מעורב בפעילות מפוקפקת או שחלילה מאזינים לטלפונים שברשותכם, אנו כאן כדי לסייע לך בכל הנדרש. את ממצאי החקירה שלנו, אנו מעמידים לרשותך בדו"ח מסודר ומקצועי שישמש את היחידה החוקרת ובית המשפט לכל מטרה. רוצה להתחיל להשיב את השליטה בחזרה לידיך? ניתן לפנות אלינו כעת מספר 03-5627777.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here