הדגשים העיקריים בתכנון קרטונים ממותגים

0
332
credit: pixabay.com

רוב העסקים מתמודדים עם אתגרים רבים, ובפרט תחרות קשה מאוד, כולל מול גופים גדולים וחזקים. בהתאם נדרשת השקעה בשיווק, והבסיס לכך הוא מיצוי כל הדרכים האפשריות למתג את העסק. השקעה במיתוג מניבה פירות רבים, לטווח ארוך, ובזכותה השם של העסק הופך למוכר, ועוד יותר חשוב, מזוהה עם איכות. בהתאם מומלץ לכל עסק שמשווק סחורה בקרטונים למתג אותם, וכמובן לעשות זאת באופן מושכל. ג.כ. שיווק כלפון מייצרת קרטונים ממותגים באיכות גבוהה ובהתאמה מלאה לדרישות הלקוח, על בסיס ניסיון של 3 עשורים של פעילות בתחום מוצרי הקרטון וחתירה למצוינות באופן כללי.

 

* קרטון איכותי – על-מנת שהעסק יהיה מזוהה עם איכויות חיוביות, חשוב מאוד קודם כל לוודא שהקרטון עצמו איכותי. קרטון שלא עומס בעומס, נקרע או מתקלף משדר הזנחה, ובמקרה כזה המיתוג לא רק שלא יועיל אלא גם יזיק.

* התאמה למוצר – ישנם מספר סוגים של קרטונים המשמשים לשינוע מוצרים, וביניהם קרטון מבלט, כוורות קרטון ומיכלים טלסקופיים. התאמה מדויקת למוצר, הן מבחינת יעילות האריזה והן מבחינת ההגנה לכל הפריטים, היא עוד דגש מרכזי.

* שפה ויזואלית מדויקת – קרטון הוא שטח פרסום אפקטיבי מאוד מצד אחד, ומצד שני מצומצם יחסית. בהתאם חשוב לנצל אותו בחוכמה. בפרט כדאי לזכור את הכלל 'תפסת מרובה לא תפסת' ולהימנע מטקסטים ארוכים וממוטיבים גרפיים אגרסיביים מדי. דגש נוסף הוא שפה ויזואלית מדויקת, בהתאם לשפה העיצובית של העסק ובמקביל הרמוניה עם הקרטון עצמו.

קרטונים איכותיים ועמידים במיוחד

חברת ג.כ. שיווק כלפון מייצרת מגוון רחב של מוצרי קרטון ובהם גם קרטונים ממותגים. החברה מתחייבת לעמוד ברף האיכות הגבוה ביותר הקיים כיום, ולשם כך משתמשת בחומרי גלם מובחרים ובציוד משוכלל. התחייבות נוספת של ג.כ. שיווק כלפון, שפועלת בתחום מאז 1992, היא לשמור גם על הסביבה – באמצעות שימוש נרחב ככל האפשר בחומרי גלם ממוחזרים, וכן העברת שאריות ייצור למחזור. השאיפה למצוינות מתורגמת גם לזמני הגעה מהירים של כל המוצרים אל הלקוחות, הודות למערך הלוגיסטי היעיל.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here