הפרעות קשב וריכוז – לא מגדירים אתכם בתור אנשים

0
305
קרדיט: freepik

גם בתור אנשים בוגרים שמתמודדים עם אתגרים מקצועיים, אתם לא תמיד יכולים להסתכל על הילדים שלכם ולהבין את התחושות ואת הרגשות שהם חווים במהלך שגרת היומיום. על אחת כמה וכמה אם הילדים שלכם הם ילדים שיש להם צרכים מיוחדים, כמו למשל בעיות קשב וריכוז או לקויות למידה כאלה ואחרות. במצב כזה, חשוב להבין איך אתם יוצרים לילדים שלכם את התחושה שהם לא שונים מילדים אחרים, ובאותה נשימה גם נותנים להם את הפתרונות לצרכים הכי בסיסיים שיש להם במהלך שגרת היומיום שלהם, והכל על בסיס הניסיון של צוות מכון זרחין.

קודם כל אבחון הוא לא מילה גסה

הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות אחרי שהילדים שלכם עברו תהליך אבחוני עם מכוני אבחון והם מקבלים את האבחנה מקצועית של הקשיים שלהם, הוא לשבת לשיחה פתוחה עם כל המשפחה. בשיחה זו, צריך להציף את השינויים שהבית שלכם אמור לעבור, ולהסביר לכל בני הבית מה היא המשמעות של האבחנה החדשה של הילד. ככה, אתם תתמודדו עם האתגרים החדשים בצורה ישירה, מהימנה ואמינה, ולא תגרמו לילד שלכם להרגיש שהוא שונה מילדים אחרים בסביבתו או במשפחתו.

האתגרים הם שונים אבל ההצלחה היא מספקת

אבחון הפרעות קשב וריכוז מביא איתו כמובן אתגרים שונים שצריך לתת עליהם את הדעת בחייו של הילד הצעיר, ואתם בתור הוריו צריכים ללמוד איך לנהל את שגרת היומיום מחדש בצורה שתעזור לו. עליכם ללמוד איך להעניק לו גם תמיכה נפשית ורגשית, אבל גם תמיכה לימודית, ובסופו של יום לדעת איך לבנות את המעגלים שיתנו את התמיכה הנדרשת לילד כדי לאפשר לו לצמוח ולהתפתח לצד האתגרים האישיים המורכבים.

אתם יכולים לכבוש כל פסגה, פשוט בדרך שלכם

שלב אחרי שלב, ביחד עם כל המשפחה אפשר לכבוש את הפסגות הכי גבוהות שהילד שלכם יכול לחלום עליהן. אתם אמנם תדרשו לשנות את שגרת החיים שלכם, אבל בסופו של יום תתנו לילד שלכם הזדמנות אמיתית להראות עד כמה הוא מוכשר ומוצלח, ועד כמה אתם מאמינים שהוא יכול להגשים את כל חלומותיו.

הצוות המקצועי של מכון זרחין עושה את מירב המאמצים בשביל להציע לכל ילד ולכל הורה את הפתרון האופטימלי לצרכים שלו. אנו מבצעים אבחונים מקצועיים על בסיס ידע וניסיון של אנשי צוות מיומנים לכל שכבות הגילאים, ואף מעניקים ליווי צמוד אחרי האבחנה בהתאם לתוצאות האבחון. לפרטים נוספים וליצירת קשר 0504200291.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here